کد خبر: ۹۴۵۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا از بارش برف و باران در جاده های کشور خبر داد و گفت: ضروری است که رانندگان تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، درخصوص وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: در حال حاضر در جاده‌های استانهای فارس، همدان، خراسان رضوی، هراز، چالوس و فیروزکوه شاهد بارش برف هستیم.

وی افزود: این در حالی است که در محورهای استانهای هرمزگان، کرمان و یزد و خراسان جنوبی هم شاهد بارش باران هستیم.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا خاطرنشان کرد: در محورهای زنجان، هراز، فیروزکوه، همدان، کرمانشاه، قزوین-رشت، ساوه-تهران و درگز به امام قلی هم شاهد پدیده مه گرفتگی و کاهش دید هستیم.

 رحمانی ادامه داد: در ارتفاعات هراز و فیروزکوه و کرج چالوس ضروری است که تردد با زنجیر چرخ صورت گیرد تا از سر خوردگی و خطرات احتمالی کاسته شود.

وی با اشاره به این مطلب که یکی از مشکلات ایجاد شده برای رانندگان در جاده های برفی و کوهستانی اتمام سوخت است گفت: به رانندگان توصیه می کنیم در هنگام ورود به جاده و به خصوص جاده های کوهستانی باک بنزین خود را پر کرده و با باک بنزین کامل سفر کنند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: همچنین به رانندگان توصیه می شود تا در هنگام سفر در این فصل تجهیزات زمستانی کامل و لباس گرم به همراه داشته و احتیاط لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار