کد خبر: ۹۴۶۴۹
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷
سرمربی تیم فوتبال ریو آوه پرتغال تایید کرد مهاجم ایرانی‌اش در رادار استون‌ویلا قرار گرفته است.

به گزارش خبرورزشی، از چند روز قبل بحث حضور احتمالی مهدی طارمی در تیم استون ویلا انگلیس مطرح است و در این باره «کارلوس کارواخال» سرمربی ریو آوه خبر را تایید کرد. او گفت که چند تیم انگلیسی در حال بررسی عملکرد این مهاجم هستند.
کارواخال اظهار داشت: طارمی مهاجم تیم ملی ایران است. او را خوب می‌شناسم. چون مربی تیم ایران، کارلوس کی‌روش بود و از این بابت مرتب اخبار فوتبال ایران را پیگیری می‌کردم. از بازی او خوشم می‌آید و گمان می‌کنم بازیکنی با ارزش است. مدت‌ها در ایران بازی کرده و فصل گذشته هم در قطر بازی کرد. سال گذشته یک فصل در قطر بودم و بازی او را زیر نظر گرفتم و از عملکردش لذت بردم. انتظار نداشتم او را به ریو آوه بیاید. چون میان پیشنهاد ریو آوه به او و درآمدش در قطر، فاصله زیادی بود. با این حال به او اطمینان خاطر دادم. او نیز شخصیت خوبش را نشان داد و مشخص کرد که همه چیز فقط پول نیست. چون می‌خواست توانمندی خود را در فوتبال اروپا نشان دهد. به همین خاطر چالش حضورش را در اینجا دنبال کرد.
او تصریح کرد: هیچگاه نمی‌توان بازیکنی مثل او را در ریو آوه در اختیار داشت. پس طبیعی است که اسپورتینگ، بنفیکا و پورتو او را می‌خواهند. من فکر نمی‌کنم بلکه اطمینان دارم که تیم‌های انگلیسی هم او را مد نظر دارند. او فوتبالیست خوب و با سرعتی است. با سر خوب کار می‌کند و مقابل خط دفاع حریف، مهار توپ خیلی خوبی دارد. از نظر تایمینگ عالی است. گل هم زیاد می‌زند و ارزشمند است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار