کد خبر: ۹۴۶۶۶
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۱
عصر گذشته نشست هم اندیشی پژوهشکده بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و شرکت بیمه حکمت در سالن جلسات این بیمه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه حکمت، بر این اساس در نشست مذکور که با حضور دکتر حمید کردبچه رئیس پژوهشکده و دکتر غلامحسین چایچی مدیرعامل بیمه حکمت و جمعی از معاونین و مدیران برگزار گردید، دو طرف به تبادل نظر کارشناسی پیرامون مسائل و مشکلات حوزه پژوهش در صنعت بیمه پرداختند.
در ابتدای نشست دکتر چایچی ضمن خوش آمدگویی به رئیس پژوهشکده بیمه مرکز و هیات همراه، دقایقی در خصوص ساختار تشکیلاتی بیمه حکمت و اهداف عالیه آن برای خدمت رسانی شایسته تر به احاد جامعه سخن گفت و تاکید کرد که این بیمه امادگی لازم جهت همکاری مشترک با پژوهشکده را در حوزه آموزش و پژوهش دارد.
پس از آن دکتر کردبچه رئیس پژوهشکده بیمه مرکزی با استقبال از سخنان مدیرعامل بیمه حکمت، به اهمیت همکاری مشترک این پژوهشکده با شرکت های بیمه ای در موارد تعیین شده اشاره کرد و گفت: امروز این پژوهشکده به لحاظ سیستم آموزشی پژوهشی خود نیاز دارد بیش از گذشته با شرکت های بیمه ای ارتباط برقرار کند.
وی افزود: در این خصوص تصمیم براین شد از ظرفیت ها و پتانسیل شرکت های بیمه ای برای رشد و بالندگی صنعت بیمه در امر آموزشی و پژوهشی بهره ببریم و امروز با حضور خود در ستاد مرکزی بیمه حکمت اعلام همکاری داشته و نیازمند تجربه و تخصص نخبگان و کارشناسان این بیمه هستیم.
بر پایه این گزارش، در نشست مذکور زمینه همکاری میان بیمه حکمت و پژوهشکده بیمه در حوزه های رضایت مشتریان، مدیریت دانش، منابع انسانی، طرح های نوین بیمه ای و مطالعات حقوقی ایجاد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: