کد خبر: ۹۴۶۶۸
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۳
مدیرعامل بیمه معلم جایزه ملی نخستین اجلاس سراسری تجلیل از مدیران موفق ملی در انقلاب صنعتی چهارم را در شش شاخص کلیدی اخذ کرد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه معلم نخستین اجلاس سراسری تجلیل از مدیران موفق ملی در انقلاب چهارم صنعتی برگزار و بیمه معلم موفق به اخذ جایزه ملی شد.
کاوه قاضی معاونت توسعه بازار شرکت بیمه معلم به نمایندگی از محمدابراهیم تحسیری مدیرعامل بیمه معلم این جایزه را دریافت کرد.
قاضی در خصوص علل دریافت این جایزه تصریح کرد: این اجلاس ملی در قالب شش شاخص اساسی شرکت‌ها را بررسی کرده و در نهایت بیمه معلم به دلیل ثبات عملکردی در سالیان اخیر موفق به اخذ این جایزه ملی شد. به گفته وی سند استراتژیک بیمه معلم که توانسته رتبه نخست اسناد راهبردی شرکت‌های زیرمجموعه صندوق ذخیره فرهنگیان را اخذ کند مسیری شفاف برای شرکت ایجاد کرده که در سایه مدیریت بهینه مدیرعامل و انسجام سازمانی این موفقیت تکمیل شده است. وی عنوان داشت: ترکیب پرتفوی، انسجام هیئت مدیره و ترکیب سهامداری از اهمیت بسزایی برخوردار است، اما در کنار این شاخص‌ها بیمه معلم ورود به بازارهای جدید را در دستور کار قرار داده‌ است.
این مقام مسئول در بیمه معلم تصریح کرد: شرکت بیمه معلم با شرکت در مناقصات توانسته علاوه بر پرتفوی سهامداری به بازارهای جدید وارد شود و با اتکا به مدیریت و ارزیابی ریسک سهم خود را در بازار رقابتی افزایش دهد. معاونت توسعه بازار بیمه معلم در ادامه تاکید کرد: در انقلاب چهارم صنعتی، شرکت‌های چابک به پویایی سازمانی و با اتکا به ابزار فناوری اطلاعات توانسته‌اند هدایت بازار را در دست بگیرند. در این راستا سازمان‌هایی می‌توانند تحول افرین باشند که در عین چابکی، با روش‌های نوآورانه در مسیر رقابت گام بردارند.
لازم بذکر است، اهداف و محورهای‌ کلان این اجلاس سراسری در شش شاخص اساسی معرفی شده است. براین اساس شرکت‌های مختلف در شش محور ایجاد فرهنگ سازمانی در پروسه پیاده‌سازی استراتژی‌های شرکت، افزایش سطح هوش رقابتی و شناسایی بازارهای بالقوه، رویکردهای نوآورانه فرهنگ کارآفرینی، بررسی انواع تکنیک‌های تحلیلی پورتفوی، نقش مدیریت سازمانی در طراحی خط مشی مناسب برای کنترل و تحلیل صنعت و همچنین امکان‌سنجی تعاملات و پی‌ریزی استراتژی کسب و کار در ایجاد روابط بین سهامداران مورد بررسی قرار گرفتند .
بر اساس این گزارش‌‌، شرکت بیمه معلم توانست براساس شش فاکتور فوق حائز کسب جایزه ملی در انقلاب صنعتی چهارم شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: