کد خبر: ۹۴۶۷۷
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۸
عیسی امامی عضو هیات مديره بانک قرض الحسنه مهر ايران در جمع روساي شعب و همکاران استان کرمانشاه گفت: با روند پيش رو و عملکرد فوق العاده پرسنل بانك، به قطعيت مي توان گفت كارنامه بانك قرض الحسنه مهرايران بسيار روشن است و چشم انداز خوبي دارد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، عیسی امامي در جمع روساي شعب استان کرمانشاه با بررسي و مقايسه عملکرد شش ماه ابتداي سال ۹۸ با مقطع فعلي، گفت: در آينده اي نزديک بانك قرض الحسنه مهر ايران يك بانك بسيار بزرگ خواهد شد و لازم است كه تمام پرسنل آن تفكرات بزرگ و متفاوتي داشته و با تسلط بر امور بانكداري نوين و به روزترين اطلاعات مالي دنيا وارد بانك شوند.
وی تصریح کرد: مردم به بانک قرض الحسنه مهرایران علاوه بر انجام بهترین خدمات بانکي به عنوان مشاور اقتصادي و پرچم دار بانکداري نوين نگاه مي كنند و انتظار متمايز بودن را از ما دارند، اين نشان مي دهد توقع مردم و مسئولين نسبت به بانك كاملاً متفاوت از قبل شده است.
عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران با اشاره به افتتاح سیستم هاي نوين بانکداري ديجتيال و سامانه برنامه عملياتي شعب گفت: شفافيت نتيجه سامانه برنامه عملياتي است، هرشعبه اين امکان را دارد به صورت روزانه عملکرد خود را با ساير شعب كشور مقايسه كند و درك درستي از وضعيت فعلي شعبه خود به دست آورد و با تقويت نقاط قوت و تحليل نقاط ضعف شعبه برنامه مناسبي در جهت دستيابي به اهداف خود تعيين كنند .
امامی ادامه داد : خروج از سیستم سنتی و کاغذی کار بسيار دشواري بود که به خواست خدا و به همت مديران ارشد بانک با همكاري كامل ادارات مركزي توانستيم به عنوان اولين بانك در ايران آن را پياده سازي كنيم. سامانه ميعاد ميراث ماندگاري در سيستم بانكي خواهد بود كه بانكداري را براي مشتري و كارمند ساده و راحت مي كند. اميد است با توسعه اين سامانه و رفع اشكالات جزئي، روند رو به رشد بانك سرعت بيشتري پيدا كند و به يقين با پياده سازي سامانه هاي فوق و اقدامات آتي سال ۹۹ يك سال پر افتخار براي بانك قرض الحسنه مهر ايران باشد.
شایان ذکر است، در این جلسه وکیل مشاور مدیرعامل و رييس اداره کل حوزه مديريت، ترکيان رييس اداره كل حسابدري و بودجه، فرجي مهماندار رييس اداره كل توسعه سرمايه انساني و غلامي سرپرست اداره كل سازمان و برنامه ريزي نيز حضور داشتند.

نام:
ایمیل:
* نظر: