کد خبر: ۹۴۷۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۷
جلسه شورای اداری پست بانک استان آذربایحان غربی با حضور دکتر شیری مدیرعامل، مجید رضائی رئیس اداره کل روابط عمومی و عباس آبنوس مدیرشعب استان، معاون وی و رؤسای شعب و دوایر ستادی و کارکنان آن مدیریت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، دکتر شیری در این جلسه ضمن استماع گزارش‌های ارائه شده و آگاهی از دیدگاه‌های کارکنان و مسائل و مشکلات شعب و باجه‌های استان، رهنمودهای لازم را درخصوص شاخص‌های بانکی بویژه وصول مطالبات و منابع و مصارف به آنان ارائه نمود.
وی عنوان کرد: براساس ابلاغ بانک مرکزی نرخ حق الوکاله بانک ها 3/5 درصد مشخص شده که بانک‌ها باید در این بازه به رقابت بپردازند که خوشبختانه پست بانک ایران در راستای این مهم از سقف 3/5درصد بالاتر نرفته است.
شیری افزود: با توجه به رشد نقدینگی بانک، میزان کارمزدهای آن نیز بالاتر خواهد رفت که این مهم موجب می شود باجه‌های بانکی به میزان سپرده‌های دریافتی و افزایش منابع بتوانند کارمزد بیشتری دریافت کنند.
مدیرعامل در ادامه تصریح کرد: درحال تدوین مکانیزم درآمد امن و پایدار هستیم که این موضوع در قالب یک برنامه تهیه و تدوین خواهد شد و در کل این مبحث بیمه‌کردن باجه‌های بانکی بمنظور ارتقاء امنیت شغلی و اجتماعی مطلوب برای باجه‌ها قرار دارد.
وی با اشاره به رشد مشتریان پست بانک ایران از 8 میلیون نفر به 12میلیون نفر نسبت به دی‌ماه سال 1397 اظهارداشت: برای جذب و حفظ مشتریان پایدار می بایست نسبت به نهادینه نمودن شعار "حق با مشتری است" در شعب و باجه های بانکی توجه ویژه‌ای داشته باشیم تا موجب رشد و پویائی شعب و باجه‌های تابعه بانک درسطح کشور باشیم.
شیری با اشاره به ماهیت دولتی پست بانک ایران و نقش بی‌نظیر آن در اقتصاد کشور به عنوان بانک توسعه‌ای تخصصی حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) و روستائی کشور افزود: رشد 48درصدی منابع بانک و رسیدن به سودآوری از زیان‌دهی درپایان آذرماه سال جاری، بیانگر تحول چشمگیر و رشد شاخص‌های بانکی درسطح این بانک است که این مهم با همت و تلاش مجموعه کارکنان و کارگزاران محقق شده است.
رؤسای شعب و دوایر ستادی استان نیز ضمن استقبال از حضور مدیران ارشد بانک درسطح شعب و باجه‌ها به بیان مسائل و مشکلات حوزه‌های مختلف و دیدگاه‌های خود پرداختند.
گفتنی است: دکتر شیری به همراه رضایی و مدیرشعب استان آذربایجان غربی از شعبه مرکزی ارومیه، واحدهای ستادی و باجه بانکی روستای گجین بازدید و ضمن ارائه توصیه‌های لازم از زحمات و تلاش‌های آنان تقدیر کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: