کد خبر: ۹۴۹۷۱
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۱
طی مراسمی با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد سازمان تأمین اجتماعی جمیل حق‌پرست به عنوان معاون برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی این سازمان معرفی و از زحمات هادی زبده شیرکوهی که سرپرستی این معاونت را بر عهده داشت، تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر مصطفی سالاری در این مراسم از زحمات و تلاش‌های هادی زبده شیرکوهی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تأمین اجتماعی که مسئولیت سرپرستی معاونت برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی را نیز برعهده داشت تشکر و برای جمیل حق‌پرست در تصدی این مسئولیت آرزوی موفقیت کرد.
سالاری با اشاره به درجریان بودن اصلاح تشکیلاتی سازمان تأمین اجتماعی گفت: هدف از اصلاح تشکیلات این است که تقسیم وظایف و مسئولیت‌ها بازنگری و برخی موازی‌کاری‌ها در بخش‌های مختلف این سازمان اصلاح شود.
وی تقویت جایگاه منابع انسانی را از دیگر اهداف اصلاح تشکیلات سازمان تأمین اجتماعی برشمرد و گفت: به همین منظور معاونت اداری و مالی سازمان حذف و دو معاونت جدید با عنوان معاونت برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی و معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی ایجاد شد.
سالاری ادامه داد: بخش برنامه‌ریزی نیز از معاونت اقتصادی و برنامه‌ریزی به معاونت برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی منتقل شد و معاونت اقتصادی و سرمایه‌گذاری مسئولیت نظارت و مدیریت شرکت‌ها و حوزه سرمایه‌گذاری سازمان را برعهده خواهد داشت.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی تقویت جایگاه و افزایش حیطه اختیارات حوزه فن‌آوری اطلاعات را از دیگر تغییرات تشکیلات جدید این سازمان برشمرد و گفت: بخش آمار و محاسبات نیز با توجه به نزدیکی وظایف به این حوزه ملحق شده است.
سالاری از ادامه بررسی تخصصی و طراحی تشکیلات سازمان تأمین اجتماعی خبر داد و گفت: معاونت‌های ادارات کل و زیرمجموعه‌های آنها به زودی طراحی و برای بررسی و تصویب نهایی به هیأت مدیره سازمان ارسال می‌شود.
وی از زحمات هادی زبده شیرکوهی برای اجرای برنامه مهم اصلاح تشکیلات سازمان تأمین اجتماعی تشکر کرد و گفت: آقای زبده منشأ تحول مهمی در سازمان تأمین اجتماعی بودند و اصلاح تشکیلات با تلاش ایشان به خوبی انجام شد.
سالاری معاونت جدید برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی را از حوزه‌های مهم سازمان تأمین اجتماعی برشمرد و گفت: برای این معاونت جدید اولویت ما استفاده از ظرفیت همکاران بود و آقای حق‌پرست تجربیات ارزشمندی داشتند و معاونت اداره کل در دو استان و مدیرکلی دو استان را بر عهده داشته‌اند و مسئولیت به ایشان محول شد.
وی ادامه داد: این معاونت کار بسیار سنگینی بر عهده دارد. بخشی از کارکرد سایر معاونت‌ها متأثر از فعالیت این معاونت خواهد بود. با فعالیت صحیح و اثربخش معاونت برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی فعالیت سایر معاونت‌ها نیز تسهیل می‌شود.
محمدحسن زدا، قائم مقام مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نیز در این جلسه گفت: از انتصاب آقای حق‌پرست به عنوان معاون برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی تشکر می‌کنم و برای آقای زبده شیرکوهی آرزوی توفیق دارم.
وی افزود: آقای حق‌پرست سوابق ارزشمندی در حوزه اداری و مالی دارند و از مدیران خوش‌نام سازمان هستند. با توان و استعداد ایشان اطمینان داریم که تحولات خوبی در این معاونت انجام خواهد شد.
هادی زبده‌شیرکوهی، سرپرست سابق معاونت برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی نیز در این جلسه گفت: از حسن اعتماد مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی برای توفیق استمرار خدمت در این سازمان تامین اجتماعی تشکر می کنم و امیدوارم فعالیت‌های ما منجر به بهبود خدمات سازمان شود.
وی افزود: اصلاح تشکیلات سازمان تأمین اجتماعی با شجاعت مدیریت سازمان انجام شد. این تغییر ساختار، کار بزرگ و سختی است که باید اثربخشی این تصمیم را با گذشت زمان ببینیم.
زبده‌شیرکوهی گفت: به آقای حق‌پرست تبریک می‌گویم و برای ایشان آرزوی توفیق دارم و هر همکاری که لازم باشد، انجام خواهیم داد.
حسین امیری گنجه، سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان تأمین اجتماعی گفت: آقای حق پرست از همکاران بسیار خوب، توانمند و خوش‌نام هستند و این انتصاب باعث دلگرمی و افزایش انگیزه همکاران استانها می‌شود.
وی افزود: از انتصاب آقای حق‌پرست تشکر می کنم و برای آقای زبده شیرکوهی نیز آرزوی موفیقت دارم.
جمیل حق‌پرست، معاون برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی سازمان تأمین اجتماعی نیز از حسن اعتماد مدیرعامل این سازمان تشکر کرد و گفت: امیدوارم بتوانم به این اعتماد پاسخی در شأن سازمان تأمین اجتماعی بدهم و از تجربیات خود به نحو مطلوب برای پیشبرد برنامه‌های سازمان استفاده کنم.
وی افزود: از همه همکاران درخواست کمک دارم و دست یاری به سوی آنان دراز می‌کنم. ما به نیمی از جمعیت کشور خدمت رسانی می‌کنیم و جمعیت عظیمی از کشور تحت‌پوشش سازمان تأمین اجتماعی قرار دارند و خدمات سازمان بر زندگی آنان اثرگذار است.
حق پرست گفت: از زحمات و تلاش‌های آقای زبده‌شیرکوهی و تمامی معاونان سابق اداری و مالی سازمان تشکر می‌کنم.
در پایان این مراسم حکم انتصاب جمیل حق‌پرست به سمت معاون برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی سازمان تأمین اجتماعی توسط دکتر سالاری به وی اعطا شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: