کد خبر: ۹۵۰۵۴
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۰
جنبش فتح:
جنبش فتح فلسطین اعلام کرد که این جنبش از مواضع رئیس خود در مقابله با طرح ضدفلسطینی آمریکا حمایت می‌کند.

برای مقابله با طرح آمریکا در آماده‌باش کامل هستیمبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‎پرس، شورای انقلابی جنبش فتح فلسطین به رهبری «محمود عباس»، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین روز دوشنبه اعلام کرد که این جنبش برای مقابله با طرح صلح ادعایی آمریکا موسوم به معامله قرن در حال آماده‌باش کامل است.

شورای انقلابی فتح در بیانیه‌ای که امروز منتشر کرده، ضمن تأکید بر ایستادن در کنار محمود عباس و حمایت از موضع ثابت او در محکومیت معامله قرن تأکید کرد که اعضای فتح در همه سطوح برای مقابه با چالشی که بر فلسطین تحمیل شده، آماده هستند.

به نوشته وبگاه «معاً»، این شورا همچنین از کشور‌های عربی خواست ملزم به قطعنامه‌های اتحادیه عرب در حمایت از فلسطین و مردم این کشور شوند و هرگونه تلاش مشکوک برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را کنار بگذارند، چرا که این گونه تلاش‌ها از پشت خنجر زدن به مردم فلسطین است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی دیروز اعلام کردند که محمود عباس در واکنش به تصمیم ترامپ برای رونمایی کردن از معامله قرن، جواب تماس‌های او را نمی‌دهد.

رئیس‌جمهور آمریکا قرار است فردا (سه‌شنبه) همزمان با حضور «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و «بنی گانتز»، رئیس ائتلاف انتخاباتی آبی و سفید این رژیم از این طرح رونمایی کند.

طرح موسوم به «معامله قرن» که آمریکا برای پایان دادن به منازعه بین فلسطینیان و صهیونیست‌ها مطرح کرده، به دنبال حذف همیشگی بازگشت آوارگان فلسطینی به سرزمین خود و اسکان آن‌ها در «وطن جایگزین» یعنی کشور‌های دیگر است.

به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی در دولت آمریکا و انتقال سفارت این کشور از تل‌آویو به شهر قدس در این راستا انجام شده است و قرار نیست کشوری به نام فلسطین به پایتختی قدس به رسمیت شناخته شود.

انتهای پیام/341

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار