کد خبر: ۹۵۱۶۹
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳
با حضور مدیرعامل محترم شرکت بیمه زندگی خاورمیانه جناب آقای نوروزی در شهر سمنان این مراسم برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه زندگی خاورمیانه، در این مراسم که با حضور پرشور جمعی از مدیران ارشد استانی و فعالان اقتصادی و همچنین تاثیر گذاران اصناف همراه بود جناب آقای نوروزی به تبیین اهداف و نقشه راه و اهمیت حضور یک شرکت بیمه تخصصی در حوزه بیمه های زندگی در کشور و نیز برنامه ها و محصولات نوین برای کارفرمایان و بیمه گزاران بیمه پرداختند. در ادامه ایشان به اهمیت بیمه های زندگی در زندگی فردی و اجتماعی و ابعاد گسترده آن و مقایسه جایگاه و ضریب نفوذ بیمه های زندگی در ایران و عرصه بین الملل پرداختند.
در ادامه برنامه جناب آقای فاضلی رئیس اداره فروش‌های سازمانی شرکت بیمه زندگی خاورمیانه دو محصول( مستمری و بازنشستگی تکمیلی) و ( سنوات کارکنان ) برای حاضرین به طور کامل تشریح نموده و به بخشی از سوالات آنان نیز پاسخ گفتند.
در اختتامیه برنامه با حضور مدیرکل کمیته امداد استان سمنان و مدیرعامل محترم شرکت بیمه خاورمیانه و در یک حرکت خیرخواهانه و مهربانانه از سوی نیکوکاران شرکت بیمه زندگی خاورمیانه یکی از مددجویان شهر سمنان که تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) قرار داشت را با شرایط ویژه تحت پوشش بیمه مستمری که یکی از محصولات برتر و نوین این بیمه میباشد را قرارداد تا امید به زندگی را به این نونهال هدیه داده باشد و در ذیل عنایت پروردگار مسیر روشنی را برای آینده او ترسیم کرده باشد.
در انتهای مراسم مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با تقدیر فراوان از این حرکت خیرخواهانه بیمه زندگی خاورمیانه، خوشحالی و آرزوی موفقیت خود را از حضور یک شرکت تخصصی بیمه در حوزه بیمه های زندگی در استان بیان داشته و تاکید نمودند که این اتفاق مبارک حرکت و مسیر بیمه خاورمیانه را مستحکم تر و نیز صدور این بیمه نامه، موفقیت شرکت بیمه زندگی خاورمیانه را بیمه کرد. ان شاالله.
در پایان مراسم نیز برخی خبرگزاری‌های استان در قالب گفتگوی صمیمانه خبری با جناب آقای نوروزی در محل دفتر ارتباطی بیمه زندگی خاورمیانه پرداختند.
جناب آقای نوروزی همچنین دقایقی را به بیان نکات مهمی برای انرژی بخشی و تعیین مسیر روشن از آینده موفق شرکت در جمع تیم فروش استان سمنان و شهرهای مجاور حاضر در جلسه پرداختند و نیز به پرسش و پاسخ و شنیدن نکته نظرات آنان در پایان پرداختند.

نام:
ایمیل:
* نظر: