کد خبر: ۹۵۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۶
راه حل پیشگیرانه برابر ویروس کرونا چیست؟ این پرسشی است که این روزها بسیاری از مردم در سراسر جهان را به خود مشغول کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

راه حل پیشگیرانه برابر ویروس کرونا چیست؟ این پرسشی است که این روزها بسیاری از مردم در سراسر جهان را به خود مشغول کرده است.

به گزارش سرویس خواندنی های انتخاب،با توجه به این که این ویروس کرونا نوعی ویروس تنفسی است شباهت هایی با سرماخوردگی و آنفولانزا دارد. بنابراین شما می توانید با استفاده از برخی تکنیک ها از خود در برابر ویروس کرونا تا حدی محافظت کنید.

شاید برایتان سوال باشد که اساسا شستشوی دست ها می تواند ضدعفونی کننده باشد یا خیر. برخی تصور می کنند باید دست ها را صرفا با الکل شستشو داد. اما افزون بر شستشوی الکلی، شستشو با کمک مواد ضدعفونی کننده نیز می تواند راهگشا باشد.

دست ها یکی از اصلی ترین مجاری انتقال بیماری به دیگران محسوب می شوند. درواقع وقتی با شخصی دست می دهید، وقتی وسایل اشخاصی را که مریض هستند دست می زنید یا حتی وقتی میله اتوبوس را گرفته اید، خود را در معرض انواع بیماری قرار می دهید. در نتیجه باید به سرعت دستان خود را شستشو دهید.

از همه مهمتر بعد از سرفه یا عطسه و به ویژه قبل از غذا خوردن باید دست های خود را شستشو دهید. مالیدن دست های آلوده به چشم، گوش و دهان می تواند زمینه ساز بروز بیماری باشد. بنابراین پس از عطسه و سرفه سعی کنید دستان خود را به چشم و صورت خود نمالید. وقتی از خارج از خانه وارد خانه می شوید به سرعت دست و صورت خود را بشویید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار