کد خبر: ۹۵۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۷
افتتاح بيست‌وچهارمين مدرسه "بانک اقتصادنوين" در روستاي چاه‌حسن استان کرمانبيست‌وچهارمين مدرسه "بانک اقتصادنوين" در روستاي چاه‌حسن شهرستان رودبار جنوب واقع در استان کرمان به بهره‌برداري رسيد و به کودکان و نوجوانان اين روستا تقديم شد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومي بانک اقتصادنوين؛ آيين افتتاح اين مدرسه با حضور رسول خردمند، سرپرست شعب منطقه جنوب ايران و جمعي از مقامات و مسئولان کشوري و استاني، معلمان و دانش‌آموزان مدرسه و اهالي روستاي چاه‌حسن برگزار شد.
در اين مراسم خردمند با اشاره به رويکرد بانک اقتصادنوين در حوزه ايفاي مسئوليت‌هاي اجتماعي گفت: بانک اقتصادنوين به عنوان يک بنگاه اقتصادي در کنار رسالت اصلي خود يعني کمک به رونق توليد و اشتغال در کشور، ايفاي مسئوليت‌هاي اجتماعي را نيز وظيفه خود مي‌داند و در همين راستا تاکنون نسبت به احداث 36 مدرسه در مناطق کمتر برخوردار کشور اقدام نموده که از اين تعداد 24 مدرسه به بهره‌برداري رسيده و مابقي در دست احداث است.
در اين مراسم شيرازي رئيس آموزش و پرورش شهرستان رودبار جنوب، رضايي بخشدار زهکلوت و فرحبخش معاون مشارکت‌هاي نوسازي مدارس استان کرمان در سخنان جداگانه‌اي با اشاره به مشکلات مدارس آن شهرستان از اقدامات بانک اقتصادنوين در حوزه مدرسه‌سازي تقدير و ابراز اميدواري کردند اين قبيل مشارکت‌ها از جانب بانک‌ها استمرار داشته باشد.
گفتني است، مدرسه سه‌ کلاسه بانک اقتصادنوين روستاي چاه‌حسن با 2000 مترمربع محوطه و 282 مترمربع زيربنا ساخته و تجهيز شده است. همچنين بانک اقتصادنوين به ‌منظور حمايت و تشويق دانش‌آموزان به يادگيري، تعدادي کوله‌پشتي حاوي لوازم‌التحرير به آن‌ها اهدا کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: