کد خبر: ۹۵۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۹

چرا نوروز بهترین زمان برای سفر به دبی است؟

دبی یکی از کشورهای ثروتمند و زیبای حاشیه خلیج فارس است که هر ساله گردشگران زیادی از سراسر جهان برای گذراندن تعطیلات و انجام خرید های سالانه خود به آن سفر می کنند. آسمان خراش هایی که در این کشور کوچک وجود دارد چشمان هر بیننده ایی را به خود خیره می کند. مکان های دیدنی زیادی در دبی وجود دارد که توریست ها بخواهند از آنها دیدن کنند. کم نیستند ایرانیانی که برای گذراندن تعطیلات رویایی  خود مخصوصا در ایام نوروز به این کشور سفر کنند. دبی از نظر آب و هوایی بسیار گرم و مرطوب است و اندک افرادی را می توان شناخت که در ایام تابستان بخواهد سفر تفریحی به این کشور داشته باشد مگر سفرهای کاری.

 گرمای دبی در ایام تابستان در روز به 45 درجه و در شب معمولا به 30 درجه سانتی گراد می رسد و این گرما برای هر کسی قابل تحمل نیست. با این تعاریف اقلب گردشگران تلاش می کنند که فصل های بهار، پاییز و زمستان را برای سیاحت در این کشور انتخاب کنند. تعطیلات نوروز ایرانیان بهترین فرصت برای گشت و گذار در این کشور پُر زرق و برق است.

چگونه بلیط تهیه کنیم؟

اصلا نیازی نیست که نگران تهیه بلیط باشید. تکنولوژی چنان پیشرفت کرده است که شما با نشستن در خانه خود و تنها با باز کردن صفحه یک سایت مورد اعتماد فروش بلیط می توانید بلیط هواپیما، قطار یا اتوبوس خود را برای هر مقصدی به صورت آنلاین خریداری کنید. حتی گاهاً از کدهای تخفیفی که سایت ها در نظر گرفته اند استفاده کنید. امروزه بیشتر سایت های عرضه کننده خدمات بلیط، اپلیکیشن هایی را در اختیار کاربران قرار داده اند که از آن طریق نیز می توان به راحتی بلیط رزرو کرد. چنانچه به سایت یا برنامه های کاربردی دسترسی نداشته باشید کما فی سابق می توانید به آژانس های مسافرتی مراجعه حضوری داشته و در آنجا اقدام به خرید بلیط کنید.

چرا نوروز بهترین زمان برای سفر به دبی است؟

خرید بلیط هواپیما دبی از سایت مستر بلیط

ابتدا در صفحه اصلی سربرگ مربوط به هواپیما را انتخاب و گزینه سفر خارجی را بزنید. در مرحله بعد می بینید که تعدادی فیلد برای پُر کردن پیش روی شما قرار دارد از جمله مبدأ، مقصد، زمان رفت و برگشت ( در صورت تمایل می توانید بلیط را به صورت دو طرفه رزرو کنید) و تعداد مسافران که باید رنج سنی آنها را نیز مشخص کنید زیرا قیمت برای رده های سنی کودکان و بزرگسالان متفاوت است.

در ادامه گزینه جستجو بلیط را زده تا سامانه به دنبال پروازهایی با مشخصاتی نزدیک به شرایط شما بگردد. خواهید دید که فهرستی در پیش روی شما قرار می گیرد که مشخصات هواپیما ها، شرکت های هواپیمایی و نرخ تمام شده آنها وجود دارد. با انتخاب هر یک از موارد پیشنهادی باید یکسری مشخصات دیگر را وارد کنید از جمله نام و نام خانوادگی خود و هر یک از مسافرانی که قرار است همراه شما باشند. در نهایت به یک درگاه پرداخت بانکی متصل خواهید شد که به صورت ایمن می توانید هزینه بلیط ها را آنلاین پرداخت کنید.

اگر سایت مستر بلیط را برای خرید انتخاب نموده اید باید بگوییم که خیالتان راحت باشد زیرا این سایت تمام استاندارهای لازم برای خرید و استرداد بلیط هواپیما دبی رعایت می کند.

با رفتن به دبی از کجاها دیدن کنیم؟

اگر برای اولین بار است که می خواهید دبی را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب کنید پیشنهاد می کنیم که تورهای مسافرتی را انتخاب کنید زیرا این کار باعث می شود با یک تیر دو نشان را هدف بگیرید. اول اینکه هزینه سفرتان به طور چشم گیری کاهش پیدا می کند و دوم اینکه تورلیدرها وظیفه دارند نقاط دیدنی دبی را به شما نشان دهند. چنانچه تمایلی به انتخاب تورهای مسافرتی ندارید و می خواهید خودتان مکان های دیدنی را بگردید می توانید از چند مکان زیبای زیر دیدن کنید.

برج خلیفه

یکی ازبناهایی دیدنی دبی برج خلیفه است که با 829 متر بلندترین ساختمان جهان و مشهورترین نقاط دیدنی برای اکثر بازدید کنندگان دبی است. با رفتن در آسانسر سریع السیر این برج می توانید به عرش ساختمان رفته و زیبایی های دبی را زیر پای خود ببینید. به دلیل چشم انداز معروف در شهر دبی، بازدیدهای شبانه به ویژه در بین عکاسان بسیار محبوب است. برای ورود به این برج باید هزینه ورودی بپردازید.

دبی مال

اگر دبی را برای خرید انتخاب کرده اید پس لازم است که حتما سری به دبی مال بزنید. اگر بخواهید به برج خلیفه یا آکواریوم معروف دبی بروید، می توانید از دبی مال این کار را بکنید زیرا راه ورود به این دو مکان است. در آنجا تفرجگاه هایی برای سرگرمی وجود دارد از جمله: سالن اسکیت یخ، سینما، سالن های غذا خوری لوکس، مکان های ورزشی و تفریحی و ...

چرا نوروز بهترین زمان برای سفر به دبی است؟

برج العرب
برج العرب در سال 1999 تأسیس شد و یکی از هتل های ممتاز دبی است که در یک جزیره مصنوعی در جاده جمیرا واقع شده است .این نماد نمادین به شکل بادبان ساخته شده است. مجموعه ای از لیموزین های شیک و راننده های حرفه ایی در این مجموعه قرار دارند. این هتل دارای یک چشمه جذاب، یک لابی تحسین برانگیز و 203 سوئیت است. برج العرب در ارتفاع 180 متری ایستاده است.

آکواریوم دبی

آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب آن در طبقه همکف دبی مال واقع شده و بیش از 33،000 گونه جانوری دریایی را در خود جای داده و 10 میلیون لیتر آب درون مخزن را اشغال می کند.

دهکده جهانی دبی
ادعا می شود Global Village Dubai مهمترین پروژه جهانگردی ، تفریحی و سرگرمی امارات متحده عربی در جهان است. این اولین مقصد فرهنگی، سرگرمی، خانوادگی و خرید منطقه است. هر ساله، این مکان بیش از 5 میلیون بازدید کننده از مساحتی 1720000 فوت مربع را در خود جای می دهد. این مجموعه دارای غرفه های مختلفی است.

چشمه دبی

چرا نوروز بهترین زمان برای سفر به دبی است؟

فواره دبی بزرگترین چشمه آب نگاره در جهان است که در مجتمع زیبایی واقع شده است. این چشمه رقص با هماهنگ سازی کامل با شماره های موسیقی کلاسیک، عربی و دیگر موسیقی محبوب جهان به اندازه 150 متر صعود می کند. این نمایش هر شب شروع می شود و بهترین راه برای نزدیک شدن به آن از طریق دبی مال است.

نام:
ایمیل:
* نظر: