کد خبر: ۹۵۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۹
بازار امروز شاهد نوسان قیمت هاست و دلار در بازار تهران هم گران شد و به ۱۳,۶۵۰ (سیزده هزار و ششصد و پنجاه) تومان رسید.

به گزارش دنیای اقتصاد، بازار طلا امروز شاهد کاهش قیمت ها بود اما بازار ارز و سکه روز پرنوسانی را تجربه کردند.

قیمت اونس طلا امروز

امروز هر اونس طلا مانند روز قبل با کاهش قیمت روبرو شد، هر اونس طلا که روز قبل تا ۱,۵۷۸ (یک هزار و پانصد و هفتاد و هشت) تومان رسیده بود، امروز - سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ مصادف با ۰۴ فوریه ۲۰۲۰ - با کاهش ۰.۶۸ درصدی به ۱,۵۶۷ (یک هزار و پانصد و شصت و هفت ) دلار رسید. 

قیمت گرم طلا ۱۸ عیار امروز

قیمت طلا امروز پایین آمد و هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۵۰۸,۱۰۰ (پانصد و هشت هزار و یکصد) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۳۷ درصدی داشته است. 

آخرین نرخ گرم طلا ۲۴ عیار

هر گرم طلا ۲۴ عیار امروز با کاهش ۰.۳۶ درصدی، از ۶۸۰,۰۰۰ (ششصد و هشتاد هزار) تومان به ۶۷۷,۵۰۰ (ششصد و هفتاد و هفت هزار و پانصد ) تومان رسید. 

قیمت مثقال طلا ۱۸ عیار امروز

در بازار امروز هر مثقال طلا ۱۸ عیار نسبت به روز قبل ، با ۱۳۰۰۰ تومان کاهش، ۲,۱۹۹,۰۰۰ (دو میلیون و یکصد و نود و نه هزار) تومان نرخ گذاری شد. 

آخرین نرخ دلار در صرافی

قیمت دلار امروز، به ۱۳,۴۳۹ (سیزده هزار و چهارصد و سی و نه) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۳۷ درصدی داشته است. 

آخرین نرخ دلار در بازار تهران

دلار در بازار امروز تهران، به ۱۳,۶۵۰ (سیزده هزار و ششصد و پنجاه ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۰۷ درصدی داشته است.

آخرین نرخ یورو

یورو، امروز به ۱۴,۹۳۰ (چهارده هزار و نهصد و سی ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۲۸ درصدی داشته است. 

قیمت پوند امروز

پوند امروز با کاهش ۰.۰۱ درصدی، از ۱۷,۷۷۳ (هفده هزار و هفتصد و هفتاد و سه ) تومان به ۱۷,۷۷۰ (هفده هزار و هفتصد و هفتاد ) تومان رسید.

قیمت سایر ارزها امروز

در بازار امروز درهم امارات ۳,۷۴۶ (سه هزار و هفتصد و چهل و شش ) تومان، لاری گرجستان ۴,۷۷۲ (چهار هزار و هفتصد و هفتاد و دو ) تومان، لیر ترکیه ۲,۲۸۹ (دو هزار و دویست و هشتاد و نه ) تومان، دلار کانادا ۱۰,۳۱۷ (ده هزار و سیصد و هفده ) تومان، دلار استرالیا ۹,۱۹۴ (نه هزار و یکصد و نود و چهار ) تومان، فرانک سوئیس ۱۴,۳۳۰ (چهارده هزار و سیصد و سی ) تومان، روبل روسیه ۲۱۸ (دویست و هجده ) تومان، بات تایلند ۴۴۷ (چهارصد و چهل و هفت ) تومان و رینگیت مالزی ۳,۳۴۳ (سه هزار و سیصد و چهل و سه ) تومان نرخ گذاری شدند.

قیمت سکه بهار آزادی امروز

امروز سکه بهار آزادی خلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، سکه بهار آزادی که روز قبل تا ۴,۹۸۰,۰۰۰ (چهار میلیون و نهصد و هشتاد هزار) تومان رسیده بود، امروز - سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ مصادف با ۰۴ فوریه ۲۰۲۰ - با کاهش ۰.۲ درصدی به ۴,۹۷۰,۰۰۰ (چهار میلیون و نهصد و هفتاد هزار) تومان رسید. 

آخرین نرخ سکه در بازار تهران

قیمت سکه سکه در بازار امروز تهران، به ۴,۹۹۰,۰۰۰ (چهار میلیون و نهصد و نود هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۲ درصدی داشته است.

قیمت سکه امامی امروز

سکه امامی، امروز به ۴,۹۸۶,۰۰۰ (چهار میلیون و نهصد و هشتاد و شش هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۰.۰۴ درصدی داشته است.

قیمت نیم سکه امروز

نیم سکه امروز با افزایش ۰.۳۹ درصدی، از ۲,۵۴۰,۰۰۰ (دو میلیون و پانصد و چهل هزار) تومان به ۲,۵۵۰,۰۰۰ (دو میلیون و پانصد و پنجاه هزار) تومان رسید.

آخرین نرخ ربع سکه

در بازار امروز ربع سکه نسبت به روز قبل ، با ۱۰۰۰۰ تومان افزایش، ۱,۵۵۰,۰۰۰ (یک میلیون و پانصد و پنجاه هزار) تومان نرخ گذاری شد.

قیمت سکه گرمی امروز

هر سکه گرمی، امروز به ۹۳۰,۰۰۰ (نهصد و سی هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۲۱ درصدی داشته است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار