کد خبر: ۹۵۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۷
قرار است همزمان با راه اندازی آزمایشی خط تولید "دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک"، دو محصول "رانای سال" و "سورن سال "هم معرفی شوند.

رونمایی از 3 محصول جدید در ایران خودرو + مشخصات

همزمان با راه اندازی آزمایشی خط تولید "دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک"، دو محصول "رانای سال" و "سورن سال "معرفی خواهد شد.

به گزارش تجارت آنلاین، خط تولید آزمایشی دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک  روز چهارشنبه 16 بهمن با حضور مسئولین کشوری و مدیران ایران خودرو رسما آغاز بکار می کند.

دنا پلاس توربو اتوماتیک از ساعت 11 روز دوشنبه 14 بهمن  به صورت اینترنتی در وبسایت فروش ایران خودرو عرضه شد.

بر اساس بخشنامه فروش اعلام شده برای ثبت نام این خودرو به 80 میلیون تومان ودیعه اولیه نیاز است. به پیش پرداخت مشتریان18 درصد سود مشارکت و 10 درصد سود انصراف تعلق می گیرد و  زمان تحویل خودرو نیز از سوی شرکت  مهر و آبان 1400 یعنی دو سال دیگر است.

 لازم به ذکر است که ایران خودرو تخفیف اندکی را برای ودیعه سپاری 19 و 20 ماهه مشتریان در نظر گرفته است.

رونمایی از 3 محصول جدید در ایران خودرو + مشخصات

همچنین  در این مراسم دو محصول جدید ایران خودرو، یعنی رانای سال و سورن سال نیز رونمایی و معرفی خواهد شد.

قرار بود ایران خودرو سورن و رانا را در سال ۹۷ با ظاهر فیس لیفت عرضه کند.

بر اساس برخی شایعات رانا فیس لیفت خودرویی است که با برخی تغییرات ظاهری همراه شده و تا حدی از نسخه قبلی جذابتر به نظر می رسد. حال نکته جالب اینجاست که رانا فیس لیفت تازه از نظر ظاهری مشابه با همان نسخه ای شده است که پیش از عرضه اولیه تصاویر آن منتشر شده بود تا حدی ظاهر بهتر و جذابتری نسبت به نسخه فعلی داشت.

رانا فیس لیفت به دستگیره ها و ضربه گیرهای هم رنگ بدنه مجهز شده است. همچنین طراحی داخلی چراغ های جلو و عقب به طور کل تغییر کرده و نور پردازی نئون در خودرو استفاده شده است.

به نظر می رسد که رانا جدید نیز به دی لایت نیز مجهز شده باشد. از طرفی آینه های جانبی خودرو تغییر کرده اند و به چراغ راهنما نیز مجهز شده اند. از دیگر تغییرات جزئی رانا می توانند به طراحی جدید قالپاق آن اشاره کرد و همچنان جای این سوال را باقی می گذارد که بالاخره چه زمانی همان رینگ های معرفی شده در سال ۱۳۹۱ بر روی خودرو نصب می شود. آن طور که از تصاویر مشخص است، صندلی عقب رانا فیس لیفت از این پس به سه پشت سری که گویا قابل تنظیم هستند مجهز شده است. از طرفی برخی جزئیات جلو پنجره رانا هم تغییر کرده است. برخی شنیده ها از نصب غربیلک فرمان جدید در این خودرو ملی خبر می دهند.

رونمایی از 3 محصول جدید در ایران خودرو + مشخصات

در سورن توربو فیس لیفت هم قرار بوده که غربیلک فرمان دنا به این خودرو اضافه شده و کروز کنترل هم بر روی این خودرو فعال شود. هنوز مشخص نیست که در بحث امکانات رفاهی، رانا به چه آپشن های جدیدی مشخص شده است. اما برخی منابع خبری از ارتقا کیفیت متریال داخلی خودرو صحبت می کنند.

البته دو سال قبل و زمان انتشار نخستین خبرها درباره این فیس لیفت پیش بینی ها می شد رانای سال با اضافه کردن برخی امکانات رفاهی، قیمت کمتر از ۳۸ میلیون تومان داشته باشد!

 شرکت ایران خودرو سال 96 اعلام کرد خودروی سمند سورن را با ایجاد تغییراتی در ظاهر و کابین خودرو در سال 97 روانه بازار خواهد کرد اما حالا بعد از یکسال تاخیر این انتفاق می افتد.

همان زمان تصاویری از خودروی سمند با تغییرات ظاهری جدید منتشر شد که از آن به عنوان نوع فیس لیفت سمند برای سال 97 نام برده می شد .

 تغییراتی که در نوع جدید این خودرو دیده می شود شامل: چراغ های جلو و عقب، سپر جلو و عقب، رینگ‌های آلومینیومی جدید و نمای داخل کابین است.

حال باید منتظر ماند و دید این محصولات جدید با چه امکاناتی و چه قیمتی رونمایی خواهند شد.

رونمایی از 3 محصول جدید در ایران خودرو + مشخصات

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار