کد خبر: ۹۵۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۶
باشگاه پرسپولیس با اعلام طرح شکایت به خاطر انتشار قراردادها فهرست مطالبات بازیکنان و کادر فنی را از فصل قبل منتشر کرد.

به گزارش  خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در اطلاعیه این باشگاه آمده است:کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس بابت فصل گذشته 26 میلیارد تومان طلب دارند که از این جمع 13 میلیارد تومان مطالبات برانکو و دستیارانش می‌باشد و بالغ 13 میلیارد تومان نیز مربوط به مطالبات بازیکنان است و باشگاه بخاطر انتشار مباِلغ قراردادها و طرح برخی ادعاهای غیرواقع  از منتشر کننده شکایت خواهد کرد و پیگیری‌های لازم‌ درپی فاش شدن و انتشار اسناد‌ محرمانه متعلق به افراد و شرکت دولتی (شرکت فرهنگی، ورزشی پرسپولیس) بدون رضایت طرفین و آسیب‌های وارده ناشی از آن و طرح ادعاهای کذب را انجام‌خواهد داد.

در این‌باره دیروز و امروز جلساتی در باشگاه پرسپولیس تشکیل و انصاری‌فرد از مدیران و معاونین باشگاه خواست بررسی‌های اولیه را انجام داده و گزارش نهایی را به وی اعلام کنند.

به همین منظور نشستی با حضور دیناروند مدیر مالی، قدیر کارشناس حقوقی و قدوسی، مدیر روابط عمومی و مشاور مدیرعامل برگزار و اطلاعاتی دقیق جمع‌آوری و به مدیرعامل ارائه گردید. پاشا، ذیحساب باشگاه  نیز مواردی را متعاقبا دراین باره ارائه کرد.

پیرو تصمیمات اتخاذ شده بخش حقوقی باشگاه‌ فردا از رسانه‌ای که مبالغ قراردادها را منتشر و ادعاهای کذبی را نیز مطرح کرده شکایت می‌کند و اعلام‌ می‌دارد افرادی که اطلاعات مربوطه و اسنادی را در اختیار این رسانه قرار داده نیز مرتکب تخلف شده‌اند. افشین پیروانی نیز با حضور در  باشگاه مراتب اعتراض و ناراحتی شدید بازیکنان قبل از شروع تمرین امروز از انتشار مبالغ قراردادها و طرح برخی ادعاهای کذب از سوی مسئولان سابق باشگاه را منتقل کرد.

متاسفانه در  اخبار منتشره به کرات عنوان‌ شده مدیران سابق باشگاه مدعی تسویه صد در صدی هستند و حتی صراحتا قید شده که بازیکنان تیم‌ هیچ طلبی ندارند. در دو گزارش منتشره  مطالب و ادعاهای ضد و نقیضی مطرح شده که مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

 بر اساس اعلام  باشگاه پرسپولیس گزارش‌های مالی ارائه شده به انصاری فرد مدیرعامل کنونی باشگاه نشان دهنده آمار و ارقام ذیل است؛

1-مجموع مطالبات بازیکنان و کادر تیم فصل گذشته بابت مبالغ پایه قرارداد:

3 میلیارد و 750 میلیون تومان

2- مجموع مطالبات بازیکنان و کادر بابت آپشن‌ها:

9میلیارد و 350میلیون تومان

3- مجموع مطالبات کادر فنی‌ خارجی

 بابت قرارداد و آپشن‌ها:

13 میلیارد تومان

جمع کل:

26میلیارد و 100 میلیون تومان

باشگاه پرسپولیس اعلام داشت بخش عمده و قابل توجه ارقام اعلام شده بابت مطالبات پایه و آپشن‌های قرارداد های فصل گذشته مربوط به بازیکنانی است که اکنون نیز در تیم حضور دارند و همچنین به واسطه شکایت های مربیان و بازیکن خارجی(بودیمیر)در صورت محکومیت باشگاه در فیفا می‌بایست بالغ بر دو میلیون دلار دیگر(چهار و نیم میلیارد تومان) نیز به آنها پرداخت کرد.

باشگاه  پرسپولیس تاکید کرد سرخ ها با حفظ همدلی و اتحاد و همچنین هواداران با حمایت همه جانبه و تشویق تا دقیقه نود که رمز موفقیت های تیم بوده در دربی و دیگر بازی ها تا کسب عنوان قهرمانی های دیگری به میدان خواهند رفت. باشگاه نیز بخشی از مبالغ قراردادها را پرداخت خواهد کرد و می کوشد با تامین منابع مالی  مطالبات فصل گذشته و  پاداش چندین برد فصل جاری را در آینده پرداخت کند. همچنین روز شنبه نیز گزارشی از بدهی های برجای مانده به هواداران و جامعه فوتبال ارایه خواهد شد.

لازم به ذکر است اعضای تیم پرسپولیس‌در تمرین  امروز تصمیم گرفته‌اند بخاطر دربی فعلا سکوت کنند‌ اما تاکید کرده‌اند این اتفاقات بطور حتم انگیزه‌های آنها را برای پیروزی و شاد کردن هواداران که از بروز این حواشی ناراحت شده‌‌اند را مضاعف می‌کند.

 

انتهای پیام/

برچسب ها: پرسپولیس
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار