کد خبر: ۹۶۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵

خلیل‌الله معمارزاده

کارشناس اقتصادی

در حالی که در باشگاه‌های ورزشی که اتفاقا نقش بارزی در مسائل حیاتی و ملی کشور ندارند موضوع شایسته سالاری و رقابت جا افتاده است، اما هنوز در رکن رکین مدیریت در کشور کماکان این بحران وجود دارد. یکی از مشکلات اساسی کشور ، نداشتن سازوکار و مکانیزمی جهت استعدادیابی های مدیریتی در کشور است ...انجام این کار یک هماهنگی تشکیلاتی منسجم را در هر بخش و موضوع تخصصی می طلبد .جالب اینجاست که در همین کشور و در همین موضوع ما نمونه های موفقی هم در کشور داریم و تمرین و پیاده سازی هم کرده ایم ، اما کمک به ترویج قوی آن و تسری این روش به سایر حوزه تخصصی کشور به صورت اجرایی و تفکیکی را مداوم دنبال نکرده ایم.

به عنوان مثال در همین باشگاه های ورزشی ، که نقش بارزی هم در مسائل حیاتی ملی کشور ندارند ، این موضوع رقابت و شایسته سالاری جا افتاده است اما در رکن رکین مدیریت در کشور کماکان این بحران وجود دارد. مشکل اصلی ما فهم غلط مردم سالاری است ، ما نیاز به شایسته سالاری داریم نه مردم سالاری .

به نظر بنده اصحاب رسانه موثرترین و قوی ترین بخش در اصلاح امور این جامعه هستند. بیایید تا دیر نشده ، مصلحت اندیشی ها را کنار بگذاریم و دست در دست هم ، به صورت صریح ، نسخه های اجرایی و عملی اصول حاکمیت و کشور داری و مدیریت صحیح و درست کشور را ترویج کنیم.بدانید ، تک تک اصحاب رسانه در قبال این غفلت ملی ، در آینده وجدان تاریخی آرامی نخواهند داشت.

منبع: خبرآنلاین

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار