کد خبر: ۹۶۲۶۱
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۷
بانک ملی ایران با توجه به 91 سال ارائه خدمات بهینه امور بانکی به مشتریان، به عنوان بانکی پیشرو نیز در ارائه خدمات مطلوب به حوزه بهداشت و درمان کشور نقش آفرین است، به طوری که این بانک در حوزه مسئولیت اجتماعی از توسعه طرح ‌های سلامت محور کشور حمایت می کند.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک به عنوان حامی حوزه سلامت کشور در راستای تامین مالی فعالان این حوزه همکاری های گسترده‌ای انجام داده است.
تامین مالی با استفاده از ابزارهای جدید و اعطای اعتبارات مورد نیاز طرح های بهداشت و درمان کشور با هدف مشارکت فعال و جدی در تکمیل و توسعه زنجیره سلامت کشور بخشی از اقدامات بانک ملی ایران در حوزه اجرای مسئولیت های اجتماعی است.
بانک ملی ایران طی سال های اخیر با ارائه خدمات خاص برای تکمیل و توسعه زنجیره سلامت کشور نظیر پرداخت تسهیلات در جهت ساخت، تعمیر و تجهیز 43 درمانگاه، کلینیک، مراکز درمانی و پزشکی و بیمارستان در سراسر کشور نقش مهم و موثری را در حوزه مسئولیت های اجتماعی ایفا کرده است.
بانک ملی ایران در حوزه خدمات عام المنفعه و امور خیرخواهانه برای گسترش سلامت و بهداشت جامعه طی 7 سال منتهی به دی ماه 98 با ارائه و پرداخت تسهیلات و تخصیص اعتبار به ارزش 96 میلیارد ریال به طرح های اجتماعی و سلامت محور کشور توانسته بخش بهداشت، درمان و رفاه جامعه را بیش از پیش گسترش دهد و سهم بسزایی در تأمین مالی حوزه سلامت
داشته باشد.
با حمایت های به عمل آمده از سوی بانک ملی ایران، با ساخت بیمارستان های تخصصی و کلینیک های فوق تخصصی مجهز، به ظرفیت های بهداشت و درمان کشور افزوده است.
توسعه و پیشرفت حوزه بهداشت و درمان کشور از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون به دست متخصان داخلی و با تکیه بر حمایت های بانک ملی ایران سبب شده تا امروز ایران به یکی از قطب های علمی و پزشکی در منطقه و جهان تبدیل شود.
دكتر علي رضا كريم زاد حق، مدیرعامل بیمارستان بین الملل قائم (عج) گیلان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بانک ملی ایران گفت: در چهل سال گذشته با کمبود تخت برای پذیرش بیماران مواجه بودیم اما امروز با تکیه بر دانش متخصصان داخلی و حمایت های بانک های کشور به خصوص بانک ملی ایران، تخت های بیماران در بیمارستان های کشور و بویژه در بیمارستان بین الملل قائم (عج) گیلان افزایش یافته که با توجه به این موضوع مشکلی در پذیرش و روند درمانی بیماران در شمال کشور وجود ندارد.

نام:
ایمیل:
* نظر: