کد خبر: ۹۶۴۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹
دكتر علي جباري مديرعامل صندوق تامين خسارت هاي بدني، در پيامي چهل و يکمين سالروز پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي ايران و آغاز دهه فجر را تبريك گفت.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومي صندوق تامين خسارت هاي بدني كشور، متن پيام بدين شرح مي باشد:
انقلاب اسلامي ايران مظهر تجلي نور در ظلمت و تجلي حماسه و سرافرازي ملت هميشه در صحنه ايران اسلامي است.دهه ي فجر طليعه ي رهايي انسانيت از استبداد و ظلم ستم شاهي به رهبري بنيانگذار کبير انقلاب اسلامي است که انديشه اي جز عزت اسلام و ايران در سر نداشتند.
در چهل و يکمين سالروز پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي و تداوم پنجمين دهه از حيات پرافتخار انقلاب ، با ارائه خدمات مطلوب و به موقع به خانواده هاي قربانيان حوادث رانندگي و زندانيان جرايم غيرعمد تصادفات رانندگي ، به عنوان نهاد حمايتي حاكميت كليه فعاليت هاي خود را در مسير توسعه و پيشرفت كشور و سربلندي ايران عزيز اسلامي، در چارچوب قوانين و مقررات موضوعه تبيين نموده ايم.
اينجانب ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي انقلاب اسلامي ، امام شهدا و تمامي مبارزان راه عزت و آزادي، فرارسيدن دهه فجر، سالروز ورود حضرت امام (ره) به وطن و سالگرد پيروزي انقلاب شکوهمند اسلامي را تبريک و تهنيت گفته و از خداوند منان اعتلاي روزافزون کشور و سلامت و طول عمر مقام معظم رهبري(مدظله العالي) را آرزومندم .
علي جباري مديرعامل صندوق تامين خسارت هاي بدني

نام:
ایمیل:
* نظر: