کد خبر: ۹۶۵۸۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۳
واکنش پرسپولیسی‌ها به مصاحبه فرهاد مجیدی در اربیل عراق:
پرسپولیسی‌ها که در قطر به سر می‌برند در آستانه بازی آسیایی خود به شدت از مصاحبه سرمربی استقلال دلخور و شاکی شده‌اند.
به گزارش خبرورزشی، روز گذشته و در نشست خبری پیش از دیدار دو تیم الشرطه عراق و استقلال، فرهاد مجیدی سرمربی نماینده کشورمان بار دیگر بحث شهرآورد اخیر را وسط کشید و گفت: «پرسپولیس دقیقه ۹۰ به ما گل زد و یک جور‌هایی از دست ما در رفت!»
این صحبت‌ها در حالی مطرح می‌شود که اعضای کاروان پرسپولیس هم در کشور قطر به سر می‌برند. یحیی گل‌محمدی و شاگردانش خودشان را برای دیدار عصر سه‌شنبه (فردا) با الدحیل قطر آماده می‌کنند. با این وجود خبر این مصاحبه فرهاد مجیدی خیلی زود به گوش پرسپولیسی‌ها رسید.
پرسپولیسی‌ها که در قطر به سر می‌برند در آستانه بازی آسیایی خود به شدت از مصاحبه سرمربی استقلال دلخور و شاکی شده‌اند. دیروز با چند بازیکن و مربی پرسپولیس که تماس گرفتیم با ناراحتی از صحبت‌های فرهاد مجیدی یاد کرده و به ما گفتند: «ما دررفتیم یا تیم فرهاد مجیدی؟ همه دیدند بعد از گل بشار رسن این استقلالی‌ها بودند که با خوش‌شانسی از کاشته تماشایی آنتونی استوکس در رفتند. کاشته‌ای که باید گل می‌شد، اما با فاصله ناچیزی از کنار تیر دروازه استقلال به اوت رفت و...»
شهرآورد ۹۱ پایتخت روز پنج‌شنبه هفته گذشته با تساوی ۲-۲ به پایان رسید. امروز استقلال و فردا (سه‌شنبه) پرسپولیس در دو بازی حساس آسیایی باید به مصاف الشرطه عراق و الدحیل قطر در خانه حریف بروند. اینکه دو نماینده ایران در آستانه این دو جدال سخت و حساس هنوز در مورد بازی هفته گذشته کری خوانده و چنین صحبت‌هایی را مطرح می‌کنند نشان‌دهنده روحیات آماتور در فوتبال کشورمان است.
در چنین شرایطی انتظار می‌رفت فرهاد مجیدی برای پرسپولیس دیگر نماینده ایران آرزوی موفقیت می‌کرد تا پرسپولیسی‌ها هم متقابلاً برای استقلال در بازی با الشرطه عراق آرزوی موفقیت کنند اما...
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار