کد خبر: ۹۶۶۴۳
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹

به گزارش شفاف، یکی از معروف‌ترین بازگشت‌ها یا همان کامبک‌ها در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا و در کل تاریخ فوتبال جهان، پیروزی 6 بر یک تیم فوتبال بارسلونا در ورزشگاه نوکمپ مقابل پاری‌سن‌ژرمن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ماه فوریه سال 2017 بود. بارسلونایی که در دور رفت آن مرحله در ورزشگاه پارک‌دو‌پرنس پاریس با نتیجه 4 بر صفر مغلوب پاری‌سن‌ژرمن تحت هدایت اونای امری شده بود، در بازی برگشت که حرف و حدیث‌های فراوانی هم درباره قضاوت آن توسط دنیز آیتکین وجود داشت، 6 بر یک پیروز شد و به این ترتیب جواز صعود به مرحله بعدی را کسب کرد.

اونای امری در یک مصاحبه با نشریه فرانس فوتبال، یادی از آن بازی معروف کرده و مدعی شده است که اگر اشتباهات داوری نبود، تیم او مغلوب بارسلونا نمی‌شد.

امری گفت: در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی مقابل بارسلونا، ما در خانه یک بازی بسیار سطح بالا ارائه کردیم. در بازی برگشت اما آنها ما را حذف کردند چون چیزی به عنوان کمک داور ویدئویی (VAR) وجود نداشت. برای همه مشخص بود که تصمیمات داور ما را حذف کرد.

امری که در پاری‌سن‌‌ژرمن فرصت تمرین دادن نیمار را داشت، از این مهاجم برزیلی بازیکن با پتانسیل تبدیل شدن به بهترین بازیکن دنیای فوتبال یاد کرد و ادامه داد: وقتی که شما بازیکنی خارق‌العاده مانند نیمار دارید، نمی‌توانید به او بگویید که تیم ما ساختارش مشخص است و او باید خودش را با تیم وفق دهد بلکه شما باید تیم را با او تطبیق دهید. برخلاف چیزی که عموم مردم فکر می‌کنند، تمرین دادن نیمار کار آسانی است. او عاشق فوتبال است و قلب بزرگی دارد. به نظر من او هنوز هم فرصت تبدیل شدن به مرد شماره یک فوتبال دنیا را دارد. بعد از او کیلیان امباپه این فرصت را دارد.

 

امری که در پاری‌سن‌ژرمن نتوانست فاتح لیگ قهرمانان شود و به همین دلیل هم اخراج شد، درباره تجربه کاری‌اش در پایتخت فرانسه گفت: در پاری‌سن‌ژرمن من می‌توانستم به بهترین مربی دنیا تبدیل شوم اما این فرصت را از دست دادم.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار