کد خبر: ۹۶۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۴
سخنگوی جبهه متحد مستقلین:
متانی گفت: جبهه متحد مستقلین می‌خواهد کاندیدا‌هایی را معرفی کند که پایبند به قانون و معتقد به قوانین شفاف باشند.
جبهه متحد مستقلین کاندیداهایی پایبند به قانون معرفی می کند به گزارش خبرنگار  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا متانی سخنگوی جبهه متحد مستقلین در نشست خبری جبهه متحد مستقلین ایران با عرض تسلیت به مناسبت چهلمین روز شهادت سردار رشید اسلام سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: امیدواریم راه و روش شهید سلیمانی به عنوان یک مکتب برای همیشه مورد توجه قرار بگیرد، نه مانند گنجینه‌های دوران دفاع مقدس که هر از چندگاهی مورد توجه قرار می‌گیرد.

او درباره جبهه متحد مستقلین ایران گفت: این جبهه از سال‌ها قبل پایه‌گذاری شده است و قرار بر این بود تا برای حل مشکلات کشور یک راه و روش متفاوتی ارائه کند و همین مسئله باعث شد تا از کمیسیون ماده ۱۰ احزاب مجوز فعالیت آن را بگیریم.

سخنگوی جبهه متحد مستقلین ایران در رابطه با فساد اقتصادی و مبارزه با رانت‌جویی یادآور شد: اسلام، ایران و ولایت سه پایه اساسی حرکت جبهه بوده و اسلامیت و جمهوریت نظام برای جبهه مهم است و اگر هر کدام از این دو به خطر بیفتد خیانت به کشور است و تمام احزاب باید آن را رعایت کنند.

متانی با اشاره به اینکه ما به‌ دنبال مجلسی قوی و کارآمد هستیم، گفت: به احتمال اینکه ۹۰ کاندیداها از سوی جبهه متحد مستقلین ایران در مجلس حضور پیدا کنند، بسیار زیاد است.

او با بیان اینکه همه اعضای این جبهه از رزمندگان محسوب می‌شوند، افزود: این جبهه می‌خواهد برخلاف کسانی که با عملکرد غلط و نظارت ضعیف مجلسی پژمرده و غیر ناظر را برای این کشور رقم زدند و باعث شدند پدیده‌های شوم اقتصادی گریبان‌گیر مردم شوند، کاندیدا‌هایی را معرفی کند که پایبند به قانون و معتقد به قوانین شفاف باشند.  
 
انتهای پیام/ 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار