کد خبر: ۹۶۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۴
میزبانی عراق با این امکانات ضعیف چطور تأیید شده؟
مربی تیم فوتبال آبی‌های پایتخت به خبرورزشی گفت: الاهلی عربستان جدی‌ترین حریف استقلال است.
به گزارش خبرورزشی، استقلال انصافاً حتی به رغم از دست دادن مهدی قائدی در نیمه اول، باز هم مقابل الشرطه خوب بازی کرد، ولی نتوانست این تیم عراقی را ببرد. نکته‌ای که مجید نامجومطلق، مربی خوش‌اخلاق آبی‌ها هم روی آن اذعان دارد.
 
استقلال خوب بازی کرد، ولی با بدشانسی مسابقه را نبرد، چرا این‌طوری شد؟
اول این که باید از بچه‌ها واقعاً تشکر کرد، چون فشاری که این روز‌ها به آن‌ها وارد می‌شود، کم‌سابقه و بعضاً بی‌سابقه است. ما ۸ روز دیرتر استارت زدیم و قبل از بازی با الکویت داستان برف تهران پیش آمد. ماجرای بازی کردن در زمین بی‌طرف هم مزید بر علت شد تا مرتب در سفر باشیم و از این شهر به آن شهر برویم؛ از امارات و قطر تا عراق. باور کنید ما که بازی نمی‌کنیم، بدن‌مان خسته و کوفته است چه رسد به بازیکنان. حریف اول ما خستگی است. تا همین امروز که با شما حرف می‌زنم، همه تلاش‌مان روی ریکاوری بدن بچه‌ها بوده و اصلاً روی کار تاکتیکی نتوانسته‌ایم تمرکز زیادی کنیم. چاره دیگری هم نیست، چون هر ۴ روز یک بار بازی داریم. به جرأت می‌توان گفت تازه برای بازی با الاهلی مجال کار تاکتیکی پیدا می‌کنیم، ولی با این وجود باز هم می‌گویم الشرطه از دست‌مان در رفت.
 
تمرین قبل از بازی هم دردسر شد!
بله. ببینید عراقی‌ها شیطنت نکردند، ولی زمین محل برگزاری بازی واقعاً بد بود و کارایی بچه‌های تاکتیکی ما را پایین می‌آورد. زمین تمرینی که داده بودند هم چمن مصنوعی بود و ترجیح دادیم روی آن کار نکنیم. برایم عجیب است میزبانی عراق با این امکانات ضعیف تأیید می‌شود، ولی میزبانی ایران با این همه امکانات و امنیت بالایی که داریم، به بهانه‌های واهی رد می‌شود. یک نکته دیگر را هم فراموش نکنید؛ الشرطه اصلاً تیم بدی نبود و ۱۵ بازیکن این تیم سابقه ملی داشتند، ولی گلی که از روی حادثه خوردیم، شرایط را در ابتدای نیمه دوم عوض کرد.
 
و البته مصدومیت قائدی هم خیلی بد شد.
بله. مصدومیت مهدی برنامه‌های ما را بر هم ریخت، ولی باز هم می‌گویم به عنوان بازی خارج از خانه با این حجم فشار، نتیجه مساوی خارج از خانه اصلاً بد نیست.
 
خیلی‌ها تأکید دارند داور بازی در حد مسابقه نبود!
بله، متأسفانه داور در حد مسابقه نبود. گاهی اوقات داور می‌تواند با سوت‌هایی که شاید در نگاه اول تأثیری روی کل بازی ندارد، جریان کار را عوض کند. چند بار داور اردنی خطا‌هایی که باید به سود استقلال اعلام می‌کرد را نگرفت و جریان کار به سمت عراقی‌ها چرخید. تا وقتی در AFC نفوذ زیاد نداشته باشیم این اتفاقات می‌تواند رخ بدهد.
 
الاهلی و الوحده هم مساوی کردند. به نظرتان کدام یک از آن‌ها جدی‌ترین حریف ما هستند؟
شما شک نکن الاهلی عربستان. تیم اماراتی هم خوب است، ولی الاهلی عربستان بهترین تیم این گروه محسوب می‌شود و جنگ اصلی ما با آنهاست. درست است که چند مصدوم داریم، ولی در کویت برای بردن جدی‌ترین حریف خودمان وارد زمین می‌شویم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار