کد خبر: ۹۶۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱
جوردی مستر، قائم مقام سابق باشگاه بارسلونا، می گوید که نیمار در صورت بازگشت به این تیم باید مهمانی گرفتن در برزیل را فراموش کند

جوردی مستر، قائم مقام سابق باشگاه بارسلونا، می گوید که نیمار در صورت بازگشت به این تیم باید مهمانی گرفتن در برزیل را فراموش کند

شرط بارسلونا برای بازگشت نیمار: پایان برگزاری مهمانی در برزیل!

نیمار که در سال 2017 با قراردادی به ارزش 222 میلیون یورو از بارسا جدا شده و به پاریسن ژرمن پیوسته بود حالا به شدت به این تیم لینک شده است. مهاجم برزیلی در تابستان امسال خواهان بازگشت به این تیم بود اما باشگاه فرانسوی در نهایت با این انتقال موافقت نکرد.

جوردی   مستر که او نیز تابستان امسال از سمت خود در باشگاه بارسلونا استعفا داد درباره این اتفاق به روزنامه اسپانیایی موندو دیپورتیوو گفت:

" بازیکنان خواهان بازگشت او بودند اما فشاری به باشگاه وارد نکردند. اگر او خواهان بازگشت است و باشگاه از این موضوع سود می برد، من نیز مشکلی نخواهم داشت. اما به آن افتخار نمی کنم. او می تواند از نظر ورزشی به تیم برگردد اما شرایطی نیز وجود دارد.

اول از همه باید با پاریسن ژرمن به توافق رسید. پس از آن باید شکایت خود را پس بگیرد و بداند که در مسیر اشتباهی بوده است. او همچنین باید تمام مهمانی های تولدی که در برزیل برگزار می کند را متوقف کند. بازیکنانی از تیم اصلی در یک جشن عروسی در کنار او حضور داشته اند اما نمی دانستند که نیمار قصد دارد از تیم جدا شود. "



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی


برچسب ها: بارسلونا ، نیمار
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار