کد خبر: ۹۶۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴
معاون خدمات شهری شهرداری ساوه گفت: تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا با فعالیت شبانه روزی، پروژه ساماندهی بازار تاریخی چهارسوق تا شب عید تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، مددی ظهر امروز در جلسه ستاد استقبال از نوروز اظهار کرد: این ستاد در راستای ارائه خدمات رسانی به شهروندان در ایام عید نوروز و همچنین آماده سازی فضای سطح شهر با حضور مدیران سازمان‌ها و واحدهای مختلف تشکیل شده تا در آن برنامه ریزی‌های مدون برای استقبال از بهار صورت گیرد.
وی ادامه داد: همه ساله در آستانه فصل بهار، شهرداری علاوه بر ارائه خدمات عمومی در سطح شهر اقدامات و پیش‌بینی‌های ویژه‌ای را برای تسهیل امور شهروندان انجام می‌دهد که این فعالیت‌ها  در قالب ستاد استقبال از بهار هم اینک در شهرداری ساوه آغازشده و در حوزه‌های مختلف فرهنگی، خدمات شهری، فضای سبز و حوزه‌های عمرانی برنامه‌های مختلفی در دستور کار قرارگرفته است.
 مددی بهبود سیما و منظر شهری، کاشت گل‌های فصلی، پاکیزگی و نظافت تمامی معابر و خیاباها و محلات، رنگ آمیزی دیوارهای شهری و جداول، نصب المان، نورپردازی میادین، ایجاد ایستگاه اطلاع رسانی راهنمای مسافر، ایجاد کمپ اسکان دائم و موقت مسافران، آماده‌سازی سرویس‌های بهداشتی ، ساماندهی و رنگ آمیزی تابلوهای راهنمای شهری، تهیه و توزیع نقشه راهنمای گردشگری و ...  را بخشی از خدمات شهرداری برای استقبال از نوروز 99 عنوان کرد.
وی تصریح کرد: ساوه با وجود پتانسیل‌های قوی گردشگری ازجمله مسجد تاریخی جامع باید امسال نیز باید مانند سال‌های قبل برای شناساندن فرهنگ غنی شهرمان به مسافران نوروزی برنامه‌ریزی جامعی صورت پذیرد و همچنین در طراحی المان‌ها احیای فرهنگ‌ها، سنت‌ها و حتی مشاغل قدیمی شهرمان باید مورد توجه قرار گیرد.
وی اظهار داشت: علاوه بر اقدامات ستاد استقبال از بهار باید تلاش کنیم تا پایان سال جاری بتوانیم چهار پروژه شامل میدان ولایت، ساماندهی بازار تاریخی چهارسوق، ساماندهی محوطه مجتمع مسکونی 1620 واحدی و دومین سرای محله را  به اتمام رسانده و تقدیم شهروندان عزیز کنیم. 
انتهای پیام/ 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار