کد خبر: ۹۶۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز گفت: بهره‌برداری آزمایشی چند ساعته از پروژه آزادراه تهران-شمال ترافیک محورهای مواصلاتی استان البرز را تقلیل کرد.

گودرز محمودی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج گفت: آزادراه تهران-شمال در چهار قطعه تعریف شده است که موجب تسریع در تردد مسافران خواهد شد.

مدیرکل راهداری و  حمل و نقل جاده‌ای استان البرز با بیان اینکه با محاسبه هزینه‌ها به نرخ روز، تاکنون بیش از ۱۰ هزار میلیارد برای این پروژه اعتبار صرف شده است، اضافه کرد: یک شرکت تأسیس شده است که بهره‌برداری و نگهداری از این پروژه را به عهده خواهد داشت.

محمودی ادامه داد: در کنار این شرکت مدیران اداره‌ کل‌های مرتبط نظارت دقیق بر این بهره‌برداری از این پروژه را خواهند داشت.

وی در رابطه با بهره‌برداری دو ساعته به صورت آزمایشی بیان کرد: با این اقدام در نظر داشتیم اشکالات پروژه مشخص و بررسی شود؛ به زودی بهره‌برداری اصلی انجام خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز با اشاره به محدودیت‌های اجرای آزمایشی طرح بیان کرد: شرایط با حساسیت و دقت اعلام شده بود و عواملی همچون سرعت ممکن است در بهره‌برداری اصلی تغییر کند.

محمودی تصریح کرد: بنا به گزارش‌های رسیده طی چند ساعت موقتی که طرح مورد بهره‌برداری قرار گرفت ترافیک در محورهای مواصلاتی استان البرز کاهش یافته است.

انتهای پیام/ج

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار