کد خبر: ۹۶۸۴۱
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹
امروز برای چندمین روز متوالی بازار خودرو با ریزش قیمت‌ها روبرو بود به طوری که برخی خودروها به رغم کاهش قیمت در روزهای ابتدایی هفته، امروز نیز حتی کاهشی در محدوده ۵ میلیون تومان را تجربه کردند.

کاهش چشمگیر قیمت در بازار خودرو + جدول

امروز برای چتدمین روز متوالی بازار خودرو با ریزش قیمت‌ها روبرو بود به طوری که برخی خودروها به رغم کاهش قیمت در روزهای ابتدایی هفته، امروز نیز حتی کاهشی در محدوده ۵ میلیون تومان را تجربه کردند.

سمند ال ایکس امروز با کاهش سه میلیون تومانی قیمت با بهایی معادل ۹۷ میلیون تومان فایل شد . میزان کاهش قیمت در برخی مدل های پرطرفدارتر خودرو نظیر دنا بیشتر بود .از روز یکشنبه گذشته قیمت این خودرو نیز در حال کاهش است به طوری که دنا تیپ ا امروز با کاهش ۵ میلیون تومانی به قیمت ۱۳۹ میلیون تومان رسیده است و سایر انواع مدل های این خودرو نیز کاهش قیمت چند میلیونی را تجربه کرده اند.

قیمت پژو ۲۰۰۸ از دوشنبه گذشته تا امروز ۸ میلیون تومان کاهش یافته است و قیمت این خودرو به قیمت ۴۲۵ میلیون تومان رسیده است.این خودرو در مدت زمانی بسیار کوتاه افزایشی برابر با ۳۰ میلیون تومان را تجربه کرده است. 

انواع دیگر مدل های خودرو این کمپانی نیز کاهش قیمت را تجربه کرده اند به عنوان مثال خودروهای پژو ۲۰۶ تیپ ۲ فول، پژو ۲۰۷ دنده ای و پژو پارس اتوماتیک به ترتیب ۲، ۲.۵ و ۲ میلیون تومان کاهش قیمت داشته اند.

سایر خودروهای بازار مثل کیا سراتو مونتاژ و سیتروئن تیپ یک نیز از این کاهش قیمت ها در امان نبوده اند و این خودروها به ترتیب از روز دوشنبه گذشته ۴ و ۵ میلیون تومان کاهش قیمت داشته اند و به قیمت های ۳۸۸ و ۴۴۵ میلیون تومان رسیده اند.

قیمت روز خودروها در جدول زیر آمده است:

کاهش چشمگیر قیمت در بازار خودرو + جدول

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار