کد خبر: ۹۶۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۲
ایسنا/سیستان و بلوچستان دبیر ستاد انتخابات خاش سیستان و بلوچستان گفت: با استفاده از سامانه احراز هویت و اخذ رای الکتورنیکی سلامت برگزاری انتخابات مجلس یازدهم تضمین و به مردم اطمینان می دهیم که از آرای آنها با تمام توان و قوت صیانت می شود.

عیدمحمد قلندرزهی در گفت و گو با ایسنا افزود: وظیفه این سامانه شناسایی و کنترل اصالت کارت ملی، کنترل رای تکراری، کنترل سن و جنسیت قانونی مراجعه کنندگان، سرعت بخشی و حفظ امنیت و دقت در فرآیند رای گیری، احراز هویت دقیق و سریع رای دهندگان با استفاده از بانک اطلاعاتی داخل دستگاه، احراز هویت افراد از طریق بارکد کارت شناسایی برای امنیت و سرعت بیشتر و افزودن صندوق اخذ رای به تعداد دلخواه است.


دبیر ستاد انتخابات خاش بیان کرد: احراز هویت در این دستگاه بین 2 تا 10 ثانیه انجام و از مزیت های دیگر آن برخط بودن بوده که تخلفات شعبه اخذ رای را به صورت آنلاین به ستاد مرکزی انتخابات نشان می دهد.


وی ادامه داد: مدیریت زمان و مدیریت تعرفه مصرفی و گزارش تجمیع آرا، گزارش فعال از استعلام سن و جنسیت و عدم نیاز دائم به برق شهری با توجه به مجهز بودن به باتری داخلی و همچنین امکان اتصال به باتری خودرو از دیگر مزیت های آن به شمار می رود.


قلندرزهی اظهار داشت: اﯾﻦ دﺳﺘﮕﺎه ﺑﻪ ﺻﻮرﺗﯽ ﻃﺮاﺣﯽ ﺷﺪه ﮐﻪ ﻫﯿﭻ ﮔﻮﻧﻪ ارﺗﺒﺎﻃﯽ ﺑﺎ ﺧﺎرج ﻧﺪاﺷﺘﻪ و اﻣﮑﺎن ﻧﻔﻮذ و ﺗﻐﯿﯿﺮ در آرا ﺑﻪ ﻫﯿﭻ ﻋﻨﻮان در آن اﻣﮑﺎن ﭘﺬﯾﺮ ﻧﻤﯽ ﺑﺎﺷﺪ.


وی گفت: دستگاه احراز هویت با استفاده از بارکد خوان خود اطلاعات مربوط به اشخاص را از روی بارکد کارت شناسایی آنها دریافت می کند.


با اشاره به آغاز فعالیت تبلیغات انتخاباتی نامزدها و هواداران شان از امروز به مدت یک هفته بیان کرد: به این افراد توصیه می کنیم اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند و با تقوا و اصل احترام گذاشتن به رقیب و پرهیز از تخریب در مسیر تضمین سلامت برگزاری انتخابات گام بردارند.


قلندرزهی همچنین به نامزدهای انتخاباتی تاکید کرد: در اسرع وقت به فکر مدیریت ستاد و اخذ مجوز و معرفی مسئول ستاد و شفاف سازی امور مالی خود باشند.

انتهای پیام

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار