کد خبر: ۹۶۹۰۱
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶
گابریل ژسوس ستاره منچسترسیتی به رابطه کوتاه مدت خود با مدل برزیلی پایان داد

گابریل ژسوس ستاره منچسترسیتی به رابطه کوتاه مدت خود با مدل برزیلی پایان داد

رابطه گابریل ژسوس با مدل برزیلی

گابریل ژسوس ستاره منچسترسیتی تنها چند ماه پس از شروع رابطه با نامزدش، فرناندو کی روش از او جدا شد.

فرناندو کی روش، مدلی است که از پنج ماه پیش در خانه ستاره منچسترسیتی در چشیر زندگی می کرد اما حالا از او جدا شده است. این زوج از تابستان با هم آشنا شدند و این مدل از زادگاهش برزیل به لندن سفر کرد تا در کنار ستاره 22 ساله سیتی باشد.  اما وقتی که این مدل برای تعطیلات کریسمس به برزیل سفر کرد، ستاره سیتی به او اعلام کرد که رابطه شان تمام شده و بدین ترتیب همدیگر را در اینستاگرام آنفالو کردند و تصاویر مشترکی که با همدیگر داشتند را از شبکه های اجتماعی حذف کردند.

یکی از منابع درون باشگاه منچسترسیتی در این باره گفت:" ژسوس همیشه به ساندرا ابراز علاقه می کرد اما به محض این که او به برزیل برگشت، با ساندرا تماس گرفت و فگت که همه چیز تمام شده است.گابریل می خواهد فقط روی فوتبال تمرکز کند و به همین خاطر قید هر گونه حواس پرتی را زده است."

شمارش معکوس برای پایان دوران آگوئرو در منچسترسیتی آغاز شده است و ژسوس می خواهد به مهاجم فیکس منچسترسیتی تبدیل شود اما در حال حاضر قلب فرناندا شکسته است.

البته برخی منابع هم معتقدند که دخالت مادر مهاجم منچسترسیتی باعث پایان این رابطه بوده است. گابریل ژسوس وابستگی خاصی به مادرش دارد و او را هم با خود به انگلیس برده است.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net


برچسب ها: جنجال های ورزشی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار