کد خبر: ۹۶۹۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱
باشگاه پرسپولیس با توجه به دو کارته بودن معز علی مراتب اعتراض خود را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرد

باشگاه پرسپولیس با توجه به دو کارته بودن معز علی مراتب اعتراض خود را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرد

پرسپولیس به این دلیل از معز علی شکایت کرد

معز علی بازیکن تیم الدحیل در دو دیدار رفت و برگشت فصل گذشته مرحله حذفی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا کارت زرد دریافت کرده و از دیدار با پرسپولیس در هفته اول مرحله گروهی محروم بوده است‌.

ناظر کره ای کنفدراسیون فوتبال آسیا در جلسه هماهنگی دیدار پرسپولیس و الدحیل اعلام داشت که مونتاری بازیکن الدحیل بدلیل اخراج در بازی فصل گذشته مقابل السد از همراهی تیمش در دیدار با پرسپولیس محروم است‌. طبق قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا اخطارها یا پاک و حذف می شوند و یا انتقال می یابند و کارت زردهای معزعلی هم پس از حذف این تیم در لیگ قهرمانان باید به بازی های این فصل انتقال یابد.

بنابراین معز علی طبق یکی از بندهای قوانین و ایین نامه مسابقات محروم بوده و باشگاه پرسپولیس مراتب اعتراض خود را از طریق فدراسیون فوتبال به کنفدراسیون فوتبال اسیا و کمیته برگزاری مسابقات در مهلت قانونی ارایه کرد.

باشگاه در این باره متعاقبا اطلاع رسانی هایی را خواهد داشت.باشگاه همه جوانب و ایین نامه ها را بررسی و مشاوره هایی نیز در این باره دریافت کرده و با توجه به وجود برخی ابهامات و موارد ضد و نقیض در ایین نامه ها مراتب اعتراض خود را اعلام داشته است.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار