کد خبر: ۹۶۹۹۸
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰
دکتر برات کریمی، مدیرعامل بانک دی در ادامه بازدید از شعب بانک به صورت سرزده از شعبه آفریقا بازدید و با کارکنان و مشتریان این شعبه دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از اداره روابط عمومی بانک دی، کریمی در جریان این بازدید ضمن تقدیر از تلاش کارکنان خدوم شعبه آفریقا به ویژه در روزهای پر‌ ازدحام پایان سال بر ارتباط موثر شعبه با مشتریان و ضرورت گسترش خدمات الکترونیک بانک و معرفی محصولات به مشتریان تأکید کرد.
کریمی با اشاره به اجرای طرح تشویقی وصول مطالبات در بانک دی گفت: در ماه های پایانی سال، جذب منابع، وصول مطالبات معوق و خدمت رسانی هر چه بهتر به مشتریان باید بیش از پیش مورد توجه کارکنان ساعی شعبه باشد و شایسته است همکاران با اطلاع رسانی سریع و دقیق به مشتریان مشمول در تسریع اجرای این طرح و تحقق اهداف اهتمام ورزند.
مدیرعامل بانک دی، تبلیغات را یکی از ابزارهای مهم ارتباطی در کسب و کار دانست و افزود: امروزه تبلیغات یکی از ابزارهای مهم جذب مشتریان برای استفاده از هر نوع فعالیت، کالا و خدمات است و انتظار می رود همکاران شعب ضمن تسلط کامل به محصولات و درک نیازهای مشتریان با معرفی و تبلیغ محصولات متنوع بانک، مشاوره های اصولی و حرفه ای به مشتریان و مراجعان ارائه نمایند.
گفتنی است در جریان این دیدار، کارکنان و مشتریان شعبه آفریقا نقطه نظرات و پیشنهادهای خود را در فضایی صمیمانه با مدیرعامل مطرح کردند.

نام:
ایمیل:
* نظر: