کد خبر: ۹۷۱۵۲
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۵
وزیر امور اقتصادی و دارایی:
وزیر امور اقتصادی و دارایی تاکید کرد که حضور پررنگ مردم در اقتصاد کشور باعث شکست برنامه های دشمن شده است.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کازگران، دکتر فرهاد دژپسند در گفتگو با رادیو اقتصاد، اظهار داشت: برنامه های دشمن برای آسیب وارد کردن به اقتصاد کشور با حضور پر رنگ و موثر مردم به شکست انجامیده است.
دژپسند افزود: کشور در دوساله اخیر شرایط بسیار سخت و دشواری را تجربه کرده است.
وی اظهار داشت: دشمن پس از ۴۰ سال از استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران همچنان به خیال خام خود به دنبال این بود که نظام را دچار چالش جدی کند اما حضور پررنگ مردم در اقتصاد کشور مانع از این شد که دشمن به اهداف خود برسد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: حجم تجارت خارجی کشور در ۱۰ ماهه سال جاری مشابه ۱۰ ماهه در سال گذشته بوده و این نشان می دهد برنامه های دشمن در این زمینه به شکست انجامیده است.
دژپسند بیان داشت: دشمن در این شرایط تمام تلاش خود را معطوف کرده که سرمایه گذاران خارجی سرمایه های خود وارد ایران نکنند.
وی ادامه داد: سرمایه گذاری خارجی مصوب در کشور به رغم تمامی کارشکنی ها، ایجاد موانع و محدودیت ها از سوی دشمن، طی ده ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل از رشد ۵۰ درصدی برخوردار بوده است.
دژپسند اظهار داشت: همت و مقاومت مردم در کنار مسئولان در مقابله با تحریم ها، فشارها و محدودیت ها، سبب شده است برنامه های دشمن یکی پس از دیگری با ناکامی رو به رو شود.
وی ادامه داد: پیش بینی سازمان های جهانی مثل صندوق بین المللی پول و بانک جهانی این است که شرایط اقتصادی ایران از نظر رشد اقتصادی و نرخ تورم در سال آینده بهتر خواهد بود.

نام:
ایمیل:
* نظر: