کد خبر: ۹۷۱۷۳
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰
باتوجه به محرومیت 2 ساله باشگاه منچستر سیتی از لیگ قهرمانان اروپا احتمالا ستاره های این باشگاه, اقدام به ترک این تیم خواهند کرد

باتوجه به محرومیت 2 ساله باشگاه منچستر سیتی از لیگ قهرمانان اروپا احتمالا ستاره های این باشگاه, اقدام به ترک این تیم خواهند کرد

گرگهای اروپا، به دنبال شکار ستاره های سیتی زخم خورده

با محرومیت دو ساله ای که یوفا برای باشگاه منچسترسیتی در نظر گرفته، این تیم برای دو فصل از حضور در رقابتهای اروپایی محروم خواهد بود و شانس حضور در لیگ اروپا و لیگ قهرمانان اروپا را نخواهد داشت. حالا این اتفاق تلخ ممکن است عواقب تلخی برای قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس داشته باشد و این سوال مطرح است که آیا سیتی با وجود محرومیت از حضور در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا، قادر خواهد بود تا ستاره های بزرگش را حفظ کند و یا اینکه در پایان فصل جاری، این بازیکنان یکی یکی رختکن ورزشگاه اتحاد را ترک خواهند کرد؟

چندی پیش ( مدتی قبل از صدور حکم یوفا برای سیتی) داوید سیلوا اعلام کرده بود که در پایان این فصل منچسترسیتی را ترک خواهد کرد ولی حالا و با وضعیت موجود، آنتظار می رود که تعداد زیادی از بازیکنان سیتی از این تیم جدا شوند و درشرایط فعلی نگرانی و سوال اصلی این است که سرنوشت ستاره های فعلی باشگاه منچسترسیتی چه خواهد بود.

تنها 4 بازیکن از بازیکنان اصلی در رختکن سیتی هستند که قراردادشان با سیتی قبل ازاتمام محرومیت اروپایی این تیم به پایان می رسد: سرخیو آگوئرو و لئوری سانه در سال 2021 و استونز و اوتامندی در سال 2022 و قرارداد سایر بازیکنان اصلی این تیم مدت طولانی تری دارد. هرچند که آینده پپ گواردیولا در این تیم و ماندن و یا رفتنش در ورزشگاه اتحاد هم تاثیر فراوانی در تصمیم بازیکنان این تیم برای ماندن و یا ترک سیتی خواهد داشت.

در این میان غولهای بزرگ اروپایی و باشگاه های صاحب نام در فوتبال قاره سبز آماده اند تا از شرایط پیش آمده برای سیتی نهایت بهره را ببرند و برای جذب مهره های ارزشمند این تیم دست به کار شوند.

طبق گزارش ترنسفر مارکت، ارزش تعدادی از بازیکنان منچسترسیتی درحال حاضر بالای 100 میلیون یورو است: رحیم استرلینگ، کوین دی بروینه و برناردو سیلوا از جمله جذاب ترین مهره های فعلی منچسترسیتی هستند که قطعا تیمهای بزرگ اروپایی در بازار تابستانی با خیالی راحت تر از قبل برای جذبشان دست به کار خواهندشد و بازیکنان دیگری هم در رختکن این تیم هستند که ارزششان فاصله کمی تا 100 میلیون یورو دارد: رودری، پائورته، ادرسون، گابریل ژسوس و یا محرز.

یکی از جذاب ترین بازیکنان فعلی رختکن سیتی ، سرخیو آگوئرو، گلزن آرژانتینی و تاریخی این باشگاه است که به رغم آنکه 31 ساله است ولی تیمهای بزرگی به دنبال جذبش هستند.

به طور خلاصه می توان گفت که اگرچه منچسترسیتی یکی از ارزشمندترین و گران قیمت ترین رختکن های دنیای فوتبال را دارد ولی سخت است بتوان تصور کرد که این تعداد ستاره دو فصل را دور از لیگ قهرمانان اروپا سپری کنند و از همین رو محتمل است که بسیاری از این مهره های ارزشمند و گران قیمت سیتی، رختکن ورزشگاه اتحاد را ترک کرده و این به منزله ضربه ای کاری و افت چشمگیر یکی از قدرتمندترین و بهترین تیمهای فوتبال اروپا خواهد بود.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net


برچسب ها: منچستر سیتی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار