کد خبر: ۹۷۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۵
سرمربی تیم فوتبال الشارجه گفت: پرسپولیس بازیکنان بزرگ و باکیفیتی دارد و چندین سال است که در صدر جدول لیگ کشورشان هستند.

به گزارش خبرورزشی و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، یوسف العنبری در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس بازیکنان بزرگ و باکیفیتی دارد و چندین سال است که در صدر جدول لیگ کشورشان هستند. خوشحالیم که در لیگ قهرمانان آسیا بازی می‌کنیم. این جام به تجربه بازیکنان ما اضافه می‌کند و امیدواریم فردا نتیجه خوبی کسب کنیم.

سرمربی شارجه گفت: ما باید برای لحظه لحظه بازی برنامه داشته باشیم. پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد و تیم خطرناکی است. برای کنترل خط حمله آن‌ها نیز برنامه خواهیم داشت و از هواداران می‌خواهیم که در بازی مهم فردا کنار ما باشند.

او گفت: قطعا هدف ما صعود از این گروه است. می‌دانیم که کار سختی است و تیم‌های قدرتمندی در این گروه هستند. اما تلاشمان را می‌کنیم و با حمایت هواداران می‌توانیم کار‌های بزرگی انجام دهیم.

خبرنگاری از العنبری پرسید، مربی ایرانی گفت کایو و مندس را کنترل می‌کنیم، نظر شما چیست؟ سرمربی شارجه هم پاسخ داد: قطعا هر تیمی برنامه‌های خاص خود را خواهد داشت. ما یک استراتژی جدید خواهیم داشت هرچند می‌دانیم که حریف ما پرسپولیس و یک تیم قوی است. ولی تمام تلاشمان را می‌کنیم. من دو بازی قبلی پرسپولیس مقابل الدحیل و استقلال را دیده‌ایم. آن‌ها خیلی خوب حمله میکنند و برای این کار مهره‌های قدرتمندی دارند. تلاش می‌کنیم فردا نتیجه خوبی بگیریم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار