کد خبر: ۹۷۲۸۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۸
سازمان انتقال خون خراسان رضوی طی اطلاعیه‌ای نسبت به کاهش ذخایر خون این استان هشدار داد و از شهروندان خواست نسبت به این مهم توجه داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، روابط عمومی انتقال خون خراسان رضوی در اطلاعیه‌ای با اعلام اینکه در حال حاضر ذخایر خونی رو به کاهش است، از مجاوران و زائران بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) درخواست کرد تا با حضور در پایگاه‌ها و اهدای خون به یاری بیماران نیازمند بشتابند.

در این اطلاعیه با اشاره به کاهش مراجعه مردم به پایگاه‌ها و سیر نزولی آمار ذخیره خون استان و افزایش نیاز مراکز درمانی به خون در ایام پایانی سال، تصریح شده که در حال حاضر ذخایر خونی موجود کاهش یافته که با ادامه این روند در روزهای آتی، پاسخگویی به بیماران نیازمند و مراکز درمانی با چالش جدی مواجه خواهد شد.

روابط عمومی انتقال خون خراسان رضوی با تأکید بر اینکه نیاز به خون همیشه هست، اعلام کرد که پایگاه‌های اهدای خون مشهد شامل پایگاه امام رضا(ع) واقع در میدان شریعتی (تقی‌آباد) ابتدای خیابان دانشگاه، پایگاه امید واقع در نیش خیابان شیرازی 3 طبقه منهای یک مجتمع تجاری و اقامتی امید، پایگاه شهید کریمی واقع در بلوار شریعتی 28 منطقه قاسم‌آباد، پایگاه (میلاد) شهید سلیمانی واقع در بلوار استقلال بین استقلال 2 و 4، پایگاه مهر واقع در نبش بلوار ابوطالب 33 است.

پایگاه‌های امام رضا(ع) در نوبت صبح و عصر و سایر پایگاه‌ها در نوبت صبح آماده پذیرش داوطلبان اهدای خون خواهند بود.

طبق این اطلاعیه ساعت پذیرش پایگاه‌ها در نوبت صبح از ۷:۴۵ تا ۱۲:۴۵ و در نوبت عصر از ۱۴:۳۰ تا ۱۸:۴۵ اعلام شده است.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار