کد خبر: ۹۷۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷
نتایج تازه‌ترین بررسی‌ها نشان می‌دهد نیمی از ساکنان شهر نیویورک از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۸ زیر خط فقر زندگی کرده اند.
صراط:

 به نقل از نیویورک دیلی نیوز، نتایج تازه‌ترین بررسی‌ها نشان می‌دهد نیمی از ساکنان شهر نیویورک آمریکا از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۸ زیر خط فقر زندگی کرده اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران بر این اساس، در تازه‌ترین بررسی که دانشگاه کلمبیا با همکاری صندوق غیرانتفاعی رابین هود انجام داده نتیجه گیری شده است که نزدیک به ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار بزرگسال ساکن نیویورک در مقاطعی از زمان در فاصله سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۸ زیر خط فقر قرار داشته اند.

بر اساس این بررسی، از هر پنج نفر، یک نفر یا نزدیک به یک میلیون و چهارصد هزار نفر در سال ۲۰۱۸ زیر خط فقر زندگی کرده است، این رقم در مدت مشابه در سال ۲۰۱۲، یک نفر در هر چهار نفر فقیر ثبت شده بود. این یعنی بزرگسالان مجرد، کمتر از ۱۷ هزار دلار درآمد داشته اند در حالی که در آمد بزرگسالان دارای دو فرزند، کمتر از ۳۰ هزار دلار بوده است.

بر همین اساس، از هر پنج خانوار، یک خانوار در سال ۲۰۱۸ زیر خط فقر قرار داشته و ۳۴ درصد از خانوار‌ها نیز به علت ناتوانی در تامین هزینه‌های مسکن، سوخت، غذا، خدمات درمانی و دیگر نیازمندی‌های پایه، زندگی سختی را تجربه کرده اند.

نتایج بررسی همچنین نشان می‌دهد زنان و رنگین پوستان ساکن نیویورک به نسبت دیگران، بیشتر در فقر و فلاکت به سر برده اند. بزرگسالان اسپانیایی تبار نیز بیش از دو برابر بزرگسالان سفیدپوست در سال ۲۰۱۸ با فقر دست و پنجه نرم کرده اند و در حالی که ۲۴ درصد از زنان زیر خط فقر قرار داشتند این رقم در مردان ۱۷ درصد گزارش شده است.

برچسب ها: نیویورک ، فقر ، زندگی ، صراط
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار