کد خبر: ۹۷۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۴
عواملی دست به دست هم داد تا به موضوع جک‌تری‌دی پرداخته نشود
کاپیتان اسبق باشگاه پرسپولیس به خبرورزشی گفت: یکسری عوامل دست به دست هم داد تا خیلی به این موضوع جک‌تری‌دی پرداخته نشود و فوراً قضیه را جمع کردند.
به گزارش خبرورزشی، رضا نورمحمدی کاپیتان سال‌های نه چندان دور پرسپولیس یکی از بازیکنانی بود که در شهرآورد جنجالی جام حذفی که با برتری سه بر صفر آبی‌پوشان به پایان رسید حضور داشت. بازی‌ای که بعد از چندین سال خبر استفاده استقلالی‌ها از ماده ممنوعه جک‌تری‌دی نقل محافل فوتبالی و حسابی جنجال‌ساز شده است. از همین رو گفت‌وگویی با نورمحمدی انجام دادیم که خواندن آن خالی از لطف نیست.
 
بازی‌های پرسپولیس را دنبال می‌کنید؟
بله، مگر می‌شود دیدار‌های تیم محبوبم را پیگیری نکنم.
 
بازی مقابل الدحیل را چطور دیدید؟
به نظرم بچه‌ها کمی بدون تمرکز بازی را شروع کردند و باعث شد در ابتدای بازی دو گل دریافت کنند. خط دفاع تیم هم کمی ناهماهنگ بود و متأسفانه باخت تلخی متحمل شدیم. ضمن این که کادر فنی در این دیدار چند تغییر ایجاد کرد و سیستم بازی هم عوض شد که این تغییرات جواب نداد و برنامه‌های گل‌محمدی آن طوری که می‌خواست پیش نرفت، ولی فکر می‌کنم باخت به الدحیل تلنگری بود تا در دیدار‌های آینده بچه‌ها با تمرکز بیشتری بازی کنند.
 
نبود سیدجلال چقدر در شکست پرسپولیس مؤثر بود؟
قطعاً مؤثر بود. سیدجلال فوق‌العاده باتجربه است و از این دیدار‌های سخت زیاد دیده و به همین دلیل حضورش خیلی می‌توانست به تیم کمک کند.
 
شما چند سال با سیدجلال همبازی بودی، فکر می‌کنی حسینی تا کی می‌تواند فوتبال بازی کند؟
ماشاالله سیدجلال آماده است و فوق‌العاده حرفه‌ای زندگی می‌کند. هر روز در تمرینات حضور فعال دارد و من فکر می‌کنم تا یکی، دو سال آینده هم می‌تواند بازی کند.
 
بازی امشب با الشارجه را چطور می‌بینی؟
پرسپولیس برای این که در کورس صعود به مرحله بعد باقی بماند باید این دیدار را با پیروزی پشت سر بگذارد. به نظرم با تلاش بچه‌ها و کادر فنی این اتفاق می‌افتد و پرسپولیس با گرفتن سه امتیاز این دیدار به تهران برخواهد گشت.
 
شما یکی از بازیکنان حاضر در آن شهرآورد جنجالی جام حذفی بودید. در جریان صحبت‌های امیرآبادی مبنی بر مصرف جک‌تری‌دی در آن دیدار قرار گرفتید؟
بله، در جریان هستم. واقعاً آن بازی مشکوک بود. اصلاً قرار نبود آن دیدار برگزار شود و روی فشاری که استقلالی‌ها به فدراسیون آوردند تاریخ بازی را جابه‌جا کردند. ما برای آن بازی ۸ مصدوم داشتیم و خیلی از بازیکنان در پست‌های غیر تخصصی به میدان رفتند. بازی در ۹۰ دقیقه مساوی شد. وقتی وقت‌های اضافه شروع شد، استقلالی‌ها انگار تازه راه افتادند و مثل این بود که تازه بازی برای آن‌ها شروع شد و یک جورایی غیر عادی می‌دویدند. ما تیم بدی به لحاظ بدنی نبودیم، ولی در ۳۰ دقیقه وقت اضافه استقلالی‌ها دوندگی وحشتناکی داشتند و سه گل به ما زدند. بعد از بازی ما یکسری چیز‌ها را شنیدیم حتی رویانیان مدیرعامل وقت پرسپولیس هم به این موضوع مصرف جک‌تری‌دی و دوپینگ اشاره کرد، ولی خیلی زود این قضیه را جمع کردند و خیلی صدایش را درنیاوردند تا این که مهدی امیرآبادی با حرف‌هایش آن صحبت‌ها را تأیید کرد. به هر حال این اتفاق افتاد و کاری هم از دست ما برنمی‌آمد. البته با توجه به شناختی که از مجتبی جباری و چند بازیکن دیگر استقلال داشتم می‌دانم که آن‌ها ناخواسته مصرف کردند و شناختی از این که آن پودر‌ها ممنوع است، نداشتند. به هر حال یکسری عوامل دست به دست هم داد تا خیلی به این موضوع جک‌تری‌دی پرداخته نشود و فوراً قضیه را جمع کردند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار