کد خبر: ۹۷۵۳۱
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵
فعالیت‌های تبلیغاتی کاندیدا‌ها از بامداد روز پنجشنبه (۲۴ بهمن) آغاز شد و در ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه (اول اسفند) پایان می‌یابد.

مهلت قانونی تبلیغات کاندیداها ساعت ۸ صبح فردا پایان می‌یابد

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان به‌طور همزمان در روز جمعه دوم اسفند برگزار می‌شود و در بسیاری از نقاط کشور شور و حال انتخاباتی افزایش یافته که این موضوع، نوید بخش مشارکت بیشتر مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

براساس اطلاعیه ستاد انتخابات کشور فعالیت‌های تبلیغاتی تمامی کاندیدا‌های تایید صلاحیت شده انتخابات مجلس از بامداد روز پنجشنبه مورخ ۲۴- ۱۱- ۹۸ آغاز و در ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه مورخ ۱-۱۲-۹۸ یعنی ۲۴ ساعت قبل از شروع اخذ رای پایان می‌یابد.

بیش از هفت هزار نامزد انتخاباتی تایید صلاحیت شده‌اند و بیش از ۵۴ هزار شعبه در سراسر کشور برای اخذ رأی و حضور مردم در انتخابات در نظر گرفته شده است.

به طور متوسط بین ۳ تا ۷ ناظر در هر شعبه اخذ رای حاضر خواهند بود.

به گفته سخنگوی شورای نگهبان در جابه‌جایی رأی‌دهندگان در حوزه‌های انتخابیه منع قانونی وجود ندارد، اما اگر احساس شود تعداد آرا تاثیرگذار است قطعاً شورای‌نگهبان با این موضوع برخورد می‌کند.

کدخدایی با تاکید بر اینکه تعرفه‌ها به میزان کافی و با نظارت شورای نگهبان چاپ و توزیع شده است، مطرح کرد: مدیریت توزیع تعرفه‌ها در شعب اخذ رای باید سریع و صحیح باشد.

سخنگوی شورای نگهبان تاکید کرد: ناظران شورای نگهبان در استان‌ها و ستاد نظارت در تهران مراقب توزیع تعرفه‌ها هستند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار