کد خبر: ۹۷۵۷۰
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰
کریستیانو رونالدو برای نامزدش جورجینا هدیه گرانقیمتی گرفته است

کریستیانو رونالدو برای نامزدش جورجینا هدیه گرانقیمتی گرفته است

جواهرات 1 میلیون یورویی جورجینا

زندگی لاکچری کریستیانو رونالدو و نامزدش جورجینا رودریگز این روزها به سوژه داغ رسانه ها تبدیل شده است. نامزد رونالدو برای تولد ستاره پرتغالی یک خودروی مرسدس AMG G63 به ارزش 180 هزار یورو به او هدیه داد. این زوج به بهانه روز عشاق با هم از تورین به لیسبون سفر کردند تا ولنتاین را در پرتغال سپری کنند.

جورجینا تصاویری از سفرش به لیسبون منتشر کرده است و از مکان های مختلف این شهر پرتغالی عکس گرفته است. اما یکی از تصاویر که نگاه هواداران را هم به خود جلب کرده است، مربوط به جواهرات شیکی است که نامزد آرژانتینی - اسپانیایی رونالدو مورد استفاده قرار داده است و در دست چپش دیده می شود.


جواهرات در دست جورجینا

جواهرات در دست جورجینا

ساعت، دست بند و انگشتری که در دست نامزد رونالدو دیده می شود، بیش از یک میلیون یورو قیمت دارد. ساعت جورجینا با مارک "پاتک فیلیپه اند کو" است که یکی از گران ترین برندهای ساعت در دنیاست.

نامزد رونالدو مدل توئنی 4 را انتخاب کرده است که مملو از جواهرات است. قیمت این ساعت 40 هزار یورو تخمین زده می شود که رقم قابل توجهی است. البته خود رونالدو یک ساعت رولکس با ارزش 400 هزار یورو تحت مالکیت خود دارد که قیمتش ده برابر بیشتر از ساعت نامزدش است. از سویی هر کدام از دستبندهای نامزد رونالدو بیش از 30 هزار یورو قیمت دارند.

جورجینا یک انگشتر یاقوت بسیار گرانقیمت هم دستش کرده است که ارزش آن هشتصد هزار یورو تخمین زده می شود.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار