کد خبر: ۹۷۶۰۲
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۶
پریا عرب زاده مدل ایرانی است که در کشور امارات زندگی میکند و وی در بازی پرسپولیس و الشارجه امارات در ورزشگاه حضور پیدا کرد.
صراط:

پریا عرب زاده در جریان بازی پرسپولیس و الشارجه امارات در ورزشگاه حضور پیدا کرد و عکسهای این مدل ایرانی معروف در فضای مجازی پخش شد.

او پیشتر و در سالهای قبل نیز در جریان بازیهای پرسپولیس در امارات حضور پیدا می کرد. حضور این مدل در ورزشگاه شایعاتی را درباره ارتباط وی با یکی از بازیکنان سرشناس پرسپولیس یعنی شجاع خلیل زاده در فضای مجازی به وجود آورده است!

پریا عرب زاده کیست؟ + تصاویر و بیوگرافی

بیوگرافی پریا عرب زاده

پریا عربزاده متولد ۲۰ جولای ۱۹۹۳ در شیراز مدل ایرانی است. خانوم عربزاده با چشمانی سبز ، مو بلوند ، قد ۱۷۸ سانتی متر ، وزن ۵۷ کیلو یک مدل موفق و ایده آل است.

پریا عرب زاده کیست؟ + تصاویر و بیوگرافی

به گزارش راهبرد معاصر پریا عربزاده یکی از موفق ترین مدل های ایرانی ست و هم اکنون ساکن امارات است و فارغ التحصیل مهندسی پرواز در دانشگاه Aviation این کشور است. یک برادر به نام محمدرضا عرب زاده دارد .

در سال ۲۰۱۰ به عنوان بانوی زیبای خاورمیانه انتخاب شد و تاکنون سابقه همکاری با کمپانی ها و مارک های سرشناسی چون : Samsung,Cavalli,Jaguar,Interprise را دارد .

پریا عرب زاده کیست؟ + تصاویر و بیوگرافی

پریا عربزاده در سن ١۴ سالگى مقام سوم المپیاد ریاضى کانادا را به دست آورد و تا به حال ﺳﺎﺑﻘﻪ ﻫﻤﮑﺎﺭﯼ ﺑﺎ ﮐﻤﭙﺎﻧﯽ ﻫﺎ ﻭ ﻣﺎﺭﮎ ﻫﺎﯼ ﺳﺮﺷﻨﺎﺳﯽ ﭼﻮﻥ : Walid attalah , Damas , le zurde , dar Sara , splash , blooming , avenue , Xxl vodka , Ali younes , le lana , ice watch , jmarlie ,triumph ,vancleef , matrix , Samsung ,Jaguar ,Interprise را دارد.

پریا عرب زاده کیست؟ + تصاویر و بیوگرافی

او با پاره ای از عکسهای شخصی در اینستاگرام خود علاقه خویش را به تیم فوتبال پرسپولیس عیان کرده است .

از وضعیت ازدواج و همسر پریا عربزاده اطلاعات دقیقی در دست نیست.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار