کد خبر: ۹۷۷۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵
آمار نشان می‌دهد تیم تراکتور 80 درصد شانس صعود به دیدار نهایی جام حذفی کشور را دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تیم فوتبال تراکتور تبریز برای ششمین بار به مرحله نیمه نهایی جام حذفی کشور صعود کرد.

در 5 بار قبلی تیم تراکتور در 4 بازی مرحله نیمه نهایی به برتری رسیده و به دیدار فینال صعود کرده و تنها یک بازی از راهیابی به دیدار نهایی بازمانده بود.

تمام نتایج تیم تراکتور در نیمه نهایی جام حذفی به شرح زیر است:

سال 1355:

تیم تراکتور در مرحله نیمه نهایی جام حذفی کشور برابر پاس تهران به تساوی یک بر یک دست یافته و در ضربات پنالتی با برتری 5 بر 3 به دیدار فینال راه یافت.

این نخستین دوره جام حذفی کشور بوده و تراکتور در دیدار نهایی برابر ملوان مغلوب شد.

سال 1373:

تراکتور در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف تیم فجر یاسوج می‌رفت. در تبریز تیم تراکتور به سختی 2 بر یک برابر فجر یاسوج را شکست داد اما در خانه حریف با برتری 4 بر 1 کار را تمام کرده و به دیدار نهایی این مسابقات راه یافت.

سال 1392:

تیم تراکتور در مرحله نیمه نهایی در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز و در حضور 30 هزار تماشاگری تبریز با گل سعید دقیقی برابر فولاد خوزستان به پیروزی رسیده و به دیدار نهایی صعود کرد.

فصل 95/1394 :

تیم تراکتور در مرحله نیمه نهایی جام حذفی میزبان تیم استقلال تهران بود که این بازی در پایان با نتیجه 2 بر یک به سود استقلال به اتمام رسید. این تنها باخت تیم تراکتور در مرحله نیمه نهایی جام حذفی کشور بود.

سجاد شهباززاده گل های استقلال را زده و آگستو سزار هم تک گل تراکتور را به ثمر رساند.

فصل 96/1395:

تیم تراکتور در یک بازی فراموش نشدنی برابر تیم ذوب آهن اصفهان با پیروزی فراموش نشدنی دست یافت.

سرخپوشان تبریزی در اصفهان به مصاف ذوب آهن اصفهان رفتند و تا دقیقه 90 با گل احسان پهلوان از میزبان خود عقب بودند، اما در دقیقه 90 فرزاد حاتمی بازی را به تساوی کشاند تا وقت‌های تلف شده برنده را مشخص کند. محمد ابراهیمی در دقیقه 92 تیم تراکتور را پیش انداخت، اما حال موقع تلافی ذوب آهنی‌ها فرا رسیده بود و در دقیقه 120 بنگستون برای ذوب‌آهن گلزنی کرده تا همه آماده ضربات پنالتی شوند.

اما در دقیقه 121 محمد نوری بازیکن تیم تراکتور اجازه ادامه شادی تماشاگران میزبان بعد از گل تساوی را نداده و با گل خود، تیم تراکتور را به دیدار نهایی جام حذفی رساند.

فصل 98/1399:

تیم تراکتور با برتری 4 بر یک برابر مس کرمان برای ششمین بار به مرحله نیمه نهایی صعود کرد. یکی از چهار تیم نفت مسجد سلیمان، استقلال تهران و برنده بازی پرسپولیس با سپاهان حریف تیم تراکتور در این مرحله خواهد بود.

تراکتور با توجه به آمار قبلی 80 درصد شانس صعود به دیدار نهایی جام حذفی کشور را دارند.

انتهای پیام/60017

 

 

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار