کد خبر: ۹۷۹۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۵
مدیرروابط عمومی باشگاه پرسپولیس نسبت به مواضع باشگاه سپاهان مبنی بر برگزاری دیدار با پرسپولیس در حضور تماشاگران برخلاف تصمیم مسئولین برای مبارزه با ویروس کرونا اعتراض کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، حسین قدوسی در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود:مسئولین برای مبارزه با کرونا در ورزش با جمع بندی همه مسائل به این نتیجه و تصمیم واحد رسیده اند که سه مسابقه لیگ برتر در روزهای یکشنبه بدون تماشاگر برگزار شود.این یک تصمیم کلی است و مختص یک تیم نیست اما متاسفانه مسئولین باشگاه سپاهان
نمی خواهند قانون اجرا شود و مدام مخالفت خود را با این موضوع اعلام می دارند

وی تصریح کرد:باید احترام به تصمیمات کلان و مهم را در دستور کار قرار داد و طبق تصمیم کلی مسوولان بازی های فردا بدون حضور تماشاگران باید برگزار شود. این بازی اگر در تهران هم برگزار می شد نیز بدون تماشاگر بود کمااینکه این تصمیم برای کلیه بازی های فردای لیگ برتربوده و برخی اظهاراتی که درباره چنین مسائلی شنیده می شود جای تعجب دارد.

قدوسی ادامه داد:آقای سهیل مهدی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ هم در جلسه هماهنگی طی تماسی بر لزوم برگزاری بازی بدون حضور تماشاگران تاکید کرده‌اند. باشگاه سپاهان نسبت به این موضوع اعتراض دارد.انها صراحتا می گویند یا بازی با تماشاگر برگزار یا لغو شود و این پذیرش برگزاری بازی با حضور تماشاگر در شرایطی که بنا بر نظر مسوولان باید بازی های فردا بخاطر جلوگیری از شیوع بیماری کشنده و خطرناک کرونا بدون تماشاگر برگزار شود جای تعجب بسیار دارد.آیا اگر بازی در تهران بود هم چنین نظری داشتند؟چرا باید گفت یا با تماشاگر و یا لغو بازی؟آیا نباید سلامت مردم بر هر چیزی ارجح باشد. در این شرایط آیا رواست تماشاگران دو تیم و دیگر بازی ها در کنار هم و روی سکوها بازی ها را تماشا کنند و خیلی راحت سلامت و جان شان در خطر قرار گرفته و دچار مخاطره و اسیب های جبران ناپذیر شوند.

قدوسی در ادامه گفت:از برخی مسائل و اتهامات واهی که مطرح می شود و متاسفانه با انها برخوردی هم صورت نمی گیرد متعجبیم.نیاز به گفتن حقایقی که چون روز روشن آشکار است هم نیست چرا که مستندات نشان می دهد تیم پرسپولیس در فصل جاری از ناحیه تصمیمات اتخاذ شده، اشتباهات داوری و برنامه مسابقات مجموعا بیش از هر تیمی متضرر شده است‌.

انتهای پیام/ک

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار