کد خبر: ۹۷۹۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۸
مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: به هیچ وجه خواهان به خطر افتادن سلامتی مردم عزیز نیستیم و حاضریم در شرایط سخت‌تر بازی کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مسعود تابش در مورد برگزاری بازی سپاهان مقابل پرسپولیس بدون حضور تماشاگران به خاطر پیشگری از شیوع ویروس کرونا، اظهار داشت: ما ۵ روز به ۵ روز بازی می‌کنیم، چه در مسابقات آسیایی و چه در مسابقات لیگ خودمان. حاضریم ۴روز به ۴روز بازی کنیم، بالاخره حساسیت زیاد است. عملا حق میزبانی ما منتفی می‌شود و به همین خاطر خواهشمان این است که در درجه اول این‌ بازی به تعویق بیفتد. خواهان برگزاری مسابقه بدون هوادار به هیچ وجه نیستیم. 

وی که با برنامه ورزشگاه گفت‌وگو می‌کرد، در مورد اینکه آیا ابلاغیه‌ای از شورای تامین به هیات فوتبال اصفهان و باشگاه سپاهان رسیده است، گفت: خیر، هنوز چیزی رسما به ما ابلاغ نشده است. جناب منزوی هم هم همین درخواست را داشتند. در جام حذفی هم بازی ما با استقلال به خاطر آلودگی هوا و سلامتی مردم به تعویق افتاد. برای این بازی (با پرسپولیس) هم درخواستمان این است که به تعویق بیفتد. به هیچ وجه خواهان به خطر افتادن سلامتی مردم عزیز نیستیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص فشرده شدن برنامه لیگ عنوان کرد: ما حاضریم در شرایط سخت‌تر بازی کنیم، همین فردا و در بازی بدون هوادار، ۵۰نفر از تیم و کادر ما هستند و ۵۰ نفر هم از تیم و کادر حریف، تعدادی از نیروی انتظامی، ۲۰-۳۰ نفر هم عامل برگزاری، حداقل ۲۰۰-۳۰۰ نفر هستند. بالاخره آن‌ها هم انسان هستند که در ورزشگاه هستند بنابراین ما در درجه اول خواهان تعویق این بازی هستیم.

تابش در خصوص اینکه سپاهان حاضر است حتی ۴روز یک‌بار بازی کند اما بازی فردا مقابل پرسپولیس لغو شود، تصریح کرد: بله، بازهم تاکید می‌کنم سلامتی مردم عزیز ما در اولویت اول است و به هیچ وجه حاضر به، به مخاطر افتادن سلامتی مردم نیستیم و حاضریم در شرایط سخت‌تر بازی کنیم، کما اینکه چندسال پیش زمانیکه از برگزاری مسابقات خانگی محروم شده بودیم، سه روز به سه روز بازی می‌کردیم.

وی در پاسخ به این‌سوال که آیا زمان تعیین تکلیف مسابقه فردا مشخص است، گفت: هنوز نخیر. مشخص نیست. خواهان این هستیم هرچه زودتر تکلیف ما مشخص شود.
انتهای پیام/ک

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار