کد خبر: ۹۷۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۹
بر اساس اطلاعیه «ستاد مقابله با گسترش بیماری کرونا در ورزش" فدراسیون پزشکی ورزشی تمامی رویدادهای ورزشی کشوری، لیگ‌های دسته اول و دوم همه رشته‌های ورزشی از روز دوشنبه ۵ اسفندماه ۱۳۹۸ به مدت ۱۰ روز در تمامی رده‌های سنی لغو اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، شیوع «کروناویروس» در برخی استان‌های کشور باعث شده مسابقات ورزشی در رده‌های مختلف سنی تحت‌الشعاع قرار بگیرد؛ «ستاد مقابله با گسترش بیماری کرونا در ورزش» فدراسیون پزشکی ورزشی در پی جلوگیری از گسترش این ویروس، تمامی رویدادهای ورزشی کشوری، لیگ‌های دسته اول و دوم همه رشته‌های ورزشی از روز دوشنبه ۵ اسفندماه ۱۳۹۸ به مدت ۱۰ روز در تمامی رده‌های سنی را لغو کرد.

سه تیم گیلانی ملوان انزلی، سپیدرود رشت و داماش گیلان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ یک به ترتیب مقابل نود ارومیه، مس رفسنجان و رایکا بابل روز یکشنبه چهارم اسفندماه صف‌آرایی می‌کنند؛ ملوانان در ورزشگاه تختی انزلی و داماشی‌ها در ورزشگاه سردار جنگل رشت از رقبای خود میزبانی می‌کنند.

هیئت فوتبال گیلان با توجه به تعطیلی مراکز آموزشی برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، درخواست لغو دیدار تیم‌های گیلانی را طی نامه‌ای به سازمان لیگ ارسال کرد؛ درخواستی که با مخالفت سازمان لیگ مواجه شده و به نظر می‌رسد فدراسیون نشین‌ها مصمم به برگزاری دیدارهای لیگ یک هستند!

با توجه به شیوع ویروس کرونا در گیلان به نظر می‌رسد اگر تصمیم سازمان لیگ از تصمیم خود در برگزاری دیدار تیم‌های داماش و ملوان عدول نکند؛ دست‌کم دیدار این دو تیم در ورزشگاه خالی و بدون حضور هواداران برگزار شود.

لغو دیدارهای هفته ۲۶ تیم‌های گیلانی در لیگ یک

دیدارهای هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ یک با تصمیم ستاد مقابله با گسترش بیماری کرونا در ورزش لغو شده است؛ مسابقاتی که قرار بود روز شنبه دهم اسفندماه برگزار شود.

بر این اساس دیدارهای سه تیم گیلانی ملوان انزلی، سپیدرود رشت و داماش گیلان به ترتیب مقابل استقلال خوزستان، آرمان گهر سیرجان و بادران تهران لغو می‌شود.

لغو دیدار تیم‌های گیلانی در لیگ دسته دوم!

بر اساس اطلاعیه ۲ «ستاد مقابله با گسترش بیماری کرونا در ورزش» فدراسیون پزشکی ورزشی تمامی رویدادهای ورزشی کشوری، لیگ‌های دسته اول و دوم همه رشته‌های ورزشی از روز دوشنبه ۵ اسفندماه ۱۳۹۸ به مدت ۱۰ روز در تمامی رده‌های سنی لغو اعلام شد.

دیدارهای هفته بیستم شهرداری آستارا مقابل شهید قندی یزد در آستارا، شهرداری فومن مقابل کاسپین قزوین در قزوین و چوکای تالش مقابل ایرانجوان در بوشهر لغو شد؛ این دیدارها قرار بود روز دوشنبه پنجم اسفندماه برگزار شود.

دیدارهای هفته بیست و یکم سه تیم گیلانی در رقابت‌های لیگ دسته دوم نیز با اطلاعیه ۲ ستاد مقابله با گسترش بیماری کرونا در ورزش لغو می‌شود؛ دیدارهای که قرار بود روز دوشنبه دوازدهم اسفندماه برگزار شود.

انتهای پیام/۳۳۸۹

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار