کد خبر: ۹۷۹۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۶
مارتین بریت مهاجم جوان بارسلونا از علاقه اش به مسی گفت

مارتین بریت مهاجم جوان بارسلونا از علاقه اش به مسی گفت

ابراز علاقه مارتین بریت به مسی

مارتین بریت ویت مهاجم دانمارکی دنیای فوتبال که اخیرا به بارسلونا پیوسته، امشب و در جریان بازی این تیم مقابل ایبار برای دقایقی به میدان رفت.

به گزارش فوتبالی، او که هفته ای فوق العاده را پشت سرمی گذارد، اندکی بعد از انتقالش به باشگاه کاتالان، امشب در بازی بارسلونا برابر ایبار در نیمه دوم و به عنوان جانشین گریزمان درترکیب آبی اناری ها قرار گرفت و عملکرد خوبی هم درترکیب تیمش داشت.

بعد از اتمام این بازی، بریت ویت شادی اش را از حضور درتیمی مثل بارسا ابراز کرد و اظهار امیدواری کرد که بتواند در بازیهای بعدی توانایی هایش را بیشتر ثابت کند. او درگفتگو با خبرنگاران گفت:« فوق العاده بود. رویایم تبدیل به واقعیت شد. کمی استرس داشتم ولی مملو از انگیزه بودم. از برد تیم خیلی خوشحال و راضی هستم. هواداران بارسا استقبال خیلی خوبی از من داشتند و احساس غرور می کنم که اینجا هستم.»

او با اشاره به ارتباط خوبی که با مسی برقرار کرده گفت:« مسی به من تبریک گفت. کاملا مشخص است که او چقدر انسان خوبی است و میخواهد که من در تیم احساس راحتی کنم. او به دنبال آن بود که به من پاس بدهد و هرزمان که حمله می کردم، در جستجوی من بود. من نمی خواهم پیراهنی که دراین بازی به تن داشتم را بشویم؛ چون مسی مرا بغل کرد. اگر پانزده روز پیش به من می گفتند که قرار است به بارسلونا بروم، باورم نمی شد.»

البته بریت ویت از اینکه نتوانسته دراین بازی برای تیمش گلزنی کند ناراحت بود و دراین باره گفت:« در یک صحنه موقعیت خوبی برای گلزنی برایم فراهم شد ولی مطمئنم که به زودی برای بارسلونا گلزنی خواهم کرد و اصلا نگران این مسئله نیستم.»



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net



برچسب ها: لیونل مسی ، بارسلونا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار