کد خبر: ۹۸۰۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: با توجه به ورود کرونا ویروس به کشور و در راستای پیشگیری از شیوع این بیماری در استان البرز احتمال تعطیلی مدارس تا پایان هفته وجود دارد.

علی درویش پور، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: به دنبال مبتلا شدن چند نفر به بیماری کرونا ویروس در کشور و با دستور استاندار البرز پدافند زیستی در استان شکل گرفت و جلسات متعددی را برگزار کردیم.

درویش پور با بیان اینکه بسیج پیشگیری برای تقلیل مراکز تجمیع و تعطیلی مدارس بوده است، افزود: عصر امروز جلسه قرارگاه پدافندزیستی و شورای مدیریت بحران برگزار خواهد شد و در رابطه با تعطیلی مدارس تصمیم‌گیری می‌کنیم، احتمالا تا پایان هفته مدارس تعطیل شود.

وی با بیان اینکه این اقدامات تنها در راستای پیشگیری است و استان البرز در وضعیت حاد قرار نگرفته، ادامه داد: ضرورت دارد از تجمعات سطح استان بکاهیم تا از شیوع ویروس کرونا پیشگیری کنیم، تعطیلات در سطح گسترده  اتفاق افتاده است و سینماها و کتابخانه‌‌ها و دیگر مراکز این چنینی نیز تعطیل شده‌اند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با اشاره به سوءاستفاده برخی از توزیع کنندگان اقلام خوراکی  و داروخانه‌ها، اضافه کرد: علوم پزشکی نسبت به توزیع وسیع رایگان ماسک و دستکش اقدام خواهد کرد، همچنین توسط معاون اقتصادی استانداری در راستای تنظیم بازار اقدام خواهیم کرد.

درویش پور با اشاره به ممنوع شدن قلیان در شهرستان فردیس، اضافه کرد: در راستای نحوه ارائه مواد غذایی در سطح استان و نظارت جدی‌بر توزیع اقلام عصر امروز تصمیم‌گیری خواهد شد، همچنین در رابطه با تقویت نظارت بر رستوران‌ و سفره‌خانه‌ها اقدام خواهیم کرد.

وی به شهروندان البرزی گفت: مردم می‌توانند اگر معضل و مشکلی به وجود آمد به سامانه سامد استانداری مراجعه کنند و یا با شماره 111 تماس حاصل کرده و شکایت خود را مطرح کنند تا معضل مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/ج

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار