کد خبر: ۹۸۱۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸

سلامت نیوز:سال ها از تصویب قانون مدیریت خدمات کشوری می گذرد و وزارت بهداشت در برهه های مختلف از افزایش های قانونی مصرح در این قانون جهت کارکنان غیر هیات علمی به بهانه بار مالی سرباز زده است.

به گزارش سلامت نیوز این در حالی است که تصمیم گیران در این خصوص جملگی از اعضای هیات علمی هستند و عدم توجه به تعارض منافع سفره کارمندان غیرهیات علمی را روزبروز کوچکتر کرده است.

اخیرا آقای جهانگیری معاون اول رییس جمهور در یک جمله فرمودند افزایش فوق العاده ای فصل ۱۰ قانون ! مدیریت خدمات کشوری ابلاغ شده است و بلافاصله پس از آن در دو پارگراف از افزایش حقوق اعضای هیات علمی سخن رانده اند.

جناب آقای جهانگیری ابتدا لطف کنید به وزارت بهداشت دستور دهید ابلاغیه های قانون مدیریت خدمات کشوری را اجرا کند که شامل ۵۰ درصد افزایش فوق العاده های فصل ۱۰ و نیز فوق العاده ویژه مصرح در قانون است که سال ها ست معوق مانده است.

اینکه به فکر اعضای هیات علمی هستید و اینکه تصمیم گیران در وزارت بهداشت اعضای هیات علمی هستند و ترکیب کمیته ها و مجامع تصمیم گیری را طوری می چینند که اکثریت قریب به اتفاق عضو هیات علمی باشند و به نفع خود بگیرند !

سال هاس مانند زخمی کهنه بر چهره وزارت بهداشت مانده و کارمندان این وزارتخانه را می آزارد. هر جا افزایشی متعلق به کارمندان غیر هیات علمی است منوط می شود به صرفه جویی و به بهانه هر افزایش مختصری به این قشر چندین برابر به حقوق اعضای هیات علمی اضافه می شود.

یادتان باشد فرزندان همه اقشار مملکت در هوای همین مملکت نفس می کشند. با این تصمیم همچون اسلاف خود به طبقاتی کردن جامعه سرعت ندهید تا عده ای زندگی کنند و عده ای فقط زنده بمانند!!!

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار