کد خبر: ۹۸۱۴۵
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۴
عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون با تعاونگران کرمان و رفسنجان برای توسعه همکاری‌ها مذاکره نمود.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط‌عمومی بانک توسعه تعاون، عباس نجفی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون طی سفر به استان کرمان در نشست با مدیران مجتمع صنعتی رفسنجان اظهار داشت: نیازهای مالی واحدهای صنعتی حاضر در شرکت تعاونی اسلامی مجتمع صنعتی رفسنجان بررسی می‌شود و سپس تسهیلات سرمایه در گردش کارخانه فیبر نوری، کارخانه تولید کود شیمیایی قابل پرداخت است.
وی شکل‌گیری شرکت تعاونی اسلامی مجتمع صنعتی رفسنجان بر اساس هدایت سرمایه مردمی به سمت فعالیت‌های تولیدی را مدلی مبتنی بر تجهیز منابع خرد برای انجام پروژه‌های بزرگ مطرح نمود و گفت: بانک توسعه تعاون نیز به‌عنوان نهاد مالی تخصصی تعاونگران، خدمات تخصصی را برای این شرکت آماده عرضه دارد و با افزایش تعامل فی‌مابین، حمایت مالی بانک از این واحدها اجرایی خواهد شد.
در این جلسه مدیر شرکت تعاونی اسلامی مجتمع صنعتی رفسنجان گفت: این شرکت فعالیت خود را با ایجاد بخش کشاورزی پسته و کارخانه تولید خوراک دام و طیور آغاز کرد و سپس با هدایت سرمایه مردمی و سود ناشی از فعالیت تولیدی، در سال 1361 اقدام به احداث کارخانه تولید نئوپان از سرشاخه‌های پسته با ظرفیت تولید نئوپان 22000 مترمکعب و کارخانه تولید آجر سفال نمود. احداث کارخانه کابل فیبر نوری، تولید کابل برق(ABC) و کابل شبکه(LAN) و تولید کابل خود نگهدار برق از مهم‌ترین فعالیت‌های تولیدی در حال انجام مجتمع می‌باشد.
عباس نجفی طی نشست دیگری با شرکت تعاونی تولیدکنندگان پسته رفسنجان گفت: رفسنجان از سرریز جریانات مالی تولید پسته به‌خوبی در جهت رونق دیگر بخش‌های اقتصادی منطقه استفاده نموده است، ازاین‌رو واحدهای صنعتی بزرگی نیز در رفسنجان ایجادشده است، و درنتیجه فرصت‌های شغلی متعددی در بخش‌های کشاورزی و صنعتی منطقه فراهم گردیده است.
وی افزود: این شرکت به‌عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های تعاونی کشور، قابلیت دریافت انواع خدمات اختصاصی و بانکداری شرکتی بانک را دارا می‌باشد.
عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در جریان بازدید از مرکز جراحی محدود نیمه شعبان کرمان گفت: این از مشتریان بانک توسعه تعاون به شمار می‌آید، که از تسهیلات 40 میلیارد ریالی بانک توسعه تعاون بهره‌مند شده است و برای توسعه این مرکز در فاز جدید نیز، پرونده تسهیلاتی 75 میلیارد ریالی در حال بررسی و انجام است.
نجفی در جلسه با مرکز نوآوری و شتاب دهی تگ گفت: تفاهم‌نامه سه‌جانبه بانک توسعه تعاون با معاونت تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صندوق توسعه نوآوری و شکوفایی، بسترهای مساعدی را برای ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از تعاونی‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها فراهم می‌نماید و با توجه به نقش مهم مرکز نوآوری و شتاب دهی تگ در پشتیبانی از شرکت‌های دانش‌بنیان، خدمات به شرکت‌های زیرمجموعه این مرکز در قالب تفاهم‌نامه‌ای قابل‌اجرا می‌باشد.
گفتنی است در این جلسات حمیدرضا البرزی مدیر امور اعتباری و سرمایه‌گذاری، احمد محمدی مدیر امور استان‌ها و شعب و حمیدرضا حکمتی‌نیا مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون استان کرمان نیز حضور داشتند. نجفی همچنین با حضور بر مزار شهید سلیمانی، با قرائت فاتحه یاد این اسوه شهادت و مقاومت را گرامی داشت.

نام:
ایمیل:
* نظر: