کد خبر: ۹۸۲۱۵
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۱
هواوی به‌صورت رسمی اعلام کرده است که قصد دارد گوشی‌های خانواده‌ی P40 را طی برگزاری مراسمی اختصاصی در روز هفت فروردین ۱۳۹۹ رونمایی کند.

سری P40، گوشی‌های موردانتظار هواوی به‌شمار می‌آیند که مدت‌ها است شاهد انتشار شایعات مربوط به آن‌ها هستیم. از قبل می‌دانستیم که چینی‌ها قصد دارند این گوشی‌ها را در ماه مارس پیش‌رو معرفی کنند، بااین‌حال از تاریخ معرفی دقیق اطلاع نداشتیم. حال پس از مدت‌ها انتظار، سرانجام جزئیاتی دقیق‌تر دراین‌زمینه منتشر شده است. 

هواوی ساعاتی پیش کنفرانسی اختصاصی برگزار و طی آن از مدل جدید گوشی تاشدنی خود یعنی هواوی میت ایکس اس پرده‌برداری کرد. ریچارد یو در طول برگزاری این مراسم روی صحنه حاضر شد و به‌صورت رسمی اعلام کرد که سری پی ۴۰ قرار است در روز ۲۶ مارس ۲۰۲۰ (مصادف با ۷ فروردین ۱۳۹۹) در شهر پاریس فرانسه معرفی شوند.

تاکنون شایعات و گزارش‌ها زیادی را درمورد مشخصات فنی و ویژگی‌های پرچم‌دار بعدی هواوی شنیده‌‌ایم. براساس ادعای برخی از رسانه‌ها، هواوی در صدد رونمایی سه مدل مختلف از گوشی‌های سری پی ۴۰ است؛ ظاهرا قدرتمندترین مدل این خانواده، هواوی پی ۴۰ پریمیوم ادیشن (Huawei P40 Premium Edition) نام دارد و در پنل پشتی از پنج دوربین مجزا استفاده می‌کند. همچنین در این گوشی هوشمند دوربینی پریسکوپی خواهیم بود که بزرگ‌نمایی ۱۰ برابری اپتیکال (بدون افت کیفیت) را فراهم می‌کند.

گوشی پی ۴۰ پرو نیز در کنار مدل پریمیوم دارای دوربینی قدرتمند خواهد بود؛ گفته می‌شود هواوی در این گوشی از لنز ۱۲۵ میلی‌متری تله‌فوتو با بزرگ‌نمایی ۵ برابری اپتیکال استفاده کرده است. همچنین در این گوشی، حسگری ۵۲ مگاپیکسلی در نقش دوربین اصلی ظاهر می‌شود، حسگر دوم وضوحی معادل ۴۰ مگاپیکسل دارد و دوربین تله‌فوتو به حسگری ۸ مگاپیکسلی مجهز شده است. از طرفی دیگر در مدل معمولی این خانواده یعنی گوشی پی ۴۰، بزرگ‌نمایی ۳ برابری اپتیکال به‌لطف دوربین پریسکوپی ارائه خواهد شد. سه دوربین دیگر، مشخصاتی همچون دوربین‌های مدل پرو خواهند داشت. 

گفته می‌شود هر سه گوشی خانواده‌ی هواوی P40 قرار است از وای‌فای ۶ پشتیبانی کنند؛ موضوعی که نشان می‌دهد در این گوشی‌ها امکان دسترسی به اینترنت با سرعت حداکثر ۱٬۲۰۰ مگابیت‌بر‌ثانیه فراهم خواهد شد. افزون بر موارد یادشده، گوشی‌های سری پی ۴۰ از هر دو نوع شبکه‌ی 5G یعنی شبکه‌ی 5G مبتنی‌بر امواج میلی‌متری و شبکه‌ی 5G مبتنی‌بر امواج دارای فرکانس زیر ۶ گیگاهرتز پشتیبانی خواهند کرد. بیش از یک ماه تا برگزاری مراسم ویژه‌ی هواوی فاصله داریم‌؛ بدون شک با مرور زمان هرچه به هفتم فروردین سال آینده نزدیک‌تر شویم، اطلاعات بیشتری در رابطه با گوشی‌های هواوی منتشر خواهند شد.

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی دراین‌زمینه دارید؟

قیمت گوشی، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی هواوی نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های هواوی و برند آنر در کنار گالری تصاویر رسمی محصولات همگی در این بخش در دسترس شما خواهد بود.

برچسب ها: Huawei
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار