کد خبر: ۹۸۲۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷
مروری بر پربازدیدترین سوژه های فضای مجازی روزگذشته استان فارس که توسط کاربران فضای مجازی انتشار داده شد.

انتشار دوباره بوی نامطبوع گاز در بخشهایی از شیراز

برخی همشهریان از  استشمام مجدد بوی گاز در بلوار امیر کبیر و برخی دیگر از نقاط مرکزی شهر شیراز خبر می دهند که ظاهرا بسیار شدیدتر از دیشب است.
دیشب نیز این بو در بسیاری از مناطق شیراز  به مشام می رسید که مسئولین اداره گاز شیراز، جابجایی تاسیسات و لوله های گاز توسط شهرداری را منشا این بو اعلام کردند.

همتی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز:‌100درصد باید منتظر کرونا باشیم
باید در استان به صورت 100 درصد منتظر کرونا باشیم، قطعا تعداد زیادی مبتلا می شوند و در حالی اپیدمی شده است که 98 درصد مبتلایان بهبود می یابند.

بهبود دومین مبتلا به کرونا در ایران

دکتر "غلام رضا معصومی" در پیج اینستاگرام خود از بهبود و ترخیص یک مبتلای دیگر به کرونا در بیمارستان فیروزگر خبر داد. این دومین شخص بهبود یافته در ایران می باشد.

انفجار هنگام ساخت ترقه ۲ مجروح برجای گذاشت

 فرمانده انتظامی فسا از انفجار هنگام ساخت ترقه در این شهرستان خبر داد و گفت: در این حادثه ۲ نفر مجروح و راهی بیمارستان شدند.

سرهنگ فرج رستمی فرمانده انتظامی فسا : ماموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند ۲ نفر نوجوان ۱۳ و ۱۴ ساله در یک منزل مسکونی در حال ساخت ترقه‎های دست ساز و خطرناک بوده اند که بنا به عللی دچار انفجار شده است.

پوشش‌های محافظتی نیرو‌های اورژانس نشان‌دهنده قطعی بودن کرونا نیست

مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز استفاده از پوشش ایمنی برای کارکنان اورژانس را امری مهم توصیف کرد و گفت: پوشیدن لباس به معنی بیماری قطعی کرونا نیست زیرا تشخیص بیماری تنها با نمونه گیری در بیمارستان مقدور است.

انتهای پیام/9810004

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار