کد خبر: ۹۸۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان از ورود موج اول سامانه بارشی به استان و شروع بارندگی‌های شدید در شهرستان خرم‌آباد و بخش‌های علیای حوضه آبریز رودخانه کشکان خبر داد.

به گزارش ایسنا، رضا میرزایی بیان کرد: موج اول سامانه بارشی وارد استان شده و بارندگی‌های نسبتاً شدید از ساعت ۹ شب دوشنبه در شهرستان خرم‌آباد و بخش‌های علیای حوضه آبریز رودخانه کشکان آغاز شده که در صورت تداوم بارش‌ها تا پایان روز سه‌شنبه رواناب‌های ناشی از آن به‌صورت سیلاب به پل‌دختر می‌رسد.

وی افزود: پیک سیلاب ناشی از موج اول بارش‌ها تا حدود ۲۰ ساعت آینده به شهر پل‌دختر خواهد رسید.

مدیرعامل آب منطقه‌ای لرستان بیان کرد: دوشنبه به‌اتفاق مهندس امیری معاونت عمرانی استاندار لرستان از پروژه‌های ساماندهی رودخانه و لایروبی‌های حوزه شهرستان‌های خرم‌آباد، چگنی و پل‌دختر بازدید به عمل آمد و دستورات مقتضی جهت به‌کارگیری تمهیدات لازم برای مقابله با سیلاب احتمالی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه داده شد.

وی گفت: همه دستگاه‌های اجرایی به دستور دکتر خادمی استاندار لرستان در نقاط آسیب‌پذیر حوزه شهرستان‌های خرم‌آباد، چگنی، پل‌دختر، دورود و سایر نقاط استان در آماده‌باش کامل به سر می‌برند و در بین دستگاه‌های اجرایی جهت مقابله با سیلاب احتمالی پیش رو تقسیم‌کار شده است.

میرزایی تصریح کرد: به همه همشهریان پل‌دختری و معمولان چگنی و روستاهای ساحل رودخانه کشکان و خرم‌آباد و شهر دورود و روستاهای مسیر رودخانه تیره اعلام می‌کنیم که تا پایان سیلاب‌های احتمالی منازل خود را ترک و به مناطق امن پناه ببرند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار